sâmbătă, 31 iulie 2010

Zborul...

Astazi este ultima zi din luna si stiu ca mai este foarte putin, pana imi iau zborul catre alte meleaguri. Aceasta perioada a venit,dar acum parca, nu vrea sa mai vina.
Totusi, stiu ca soarta, pana la urma mi-a dat voie sa-mi indeplinesc visul. Fara vreo falsa modestie o spun,ca o sa fac TEATRU!
Nu credeam ca o sa reusesc,dar in cele din urma soarele a rasarit,si facultatea nu conteaza,ceea ce este important ,cu adevarat, este ca fac actorie,atat.
Acum imi doresc sanatate si sa ma inteleg foarte bine cu profesorii si cu noii mei colegi. Totusi asta e ultima mea luna de vacanta si trebuie sa profit de ea,pentru ca viitorul nu stiu cum e,ceea ce stiu sigur ,este faptul ca vacanta poate la anu imi permit....clar plec la mare!
In caz de cedez psihic, am pe cineva care se ocupa de mine,ca nu are incotro,o sa ma AJUTE si o sa-mi ridice MORALUL,ca asta ii este meseria :D(gluma)
Revin cu detalii, Bafta mie!!:D

14 comentarii:

Mantu Mădălina spunea...

Da , da . Ma ocup

EscAleR spunea...

Da, persoana care trebuia sa se simta, s-a simtit :DMa bucur =)))

Mantu Mădălina spunea...

normal . ce nu fac eu pt tine?

EscAleR spunea...

Sa las imaginatia sa zburde pe campii???

Mantu Mădălina spunea...

nu. nu sunt pedofila

EscAleR spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mantu Mădălina spunea...

19 22 nush mi se pare infractiune

EscAleR spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
EscAleR spunea...

Atat de mic nu sunt, sunt boboc,dar nu copilas,incearca tu sa vedem ce iese ...=)))(lol o dam in altele)=)))

EscAleR spunea...

suna interesant, inca 6 si formam un nr de tel=))

Mantu Mădălina spunea...

:)))))))

EscAleR spunea...

Razi,suna a placere =)))se pare ca nu mai e infractiune...tot strig viol daca e ceva :-p

Mantu Mădălina spunea...

:))) visezi cam mult

EscAleR spunea...

Spun adevarul,NU VISEZ=))