miercuri, 14 iulie 2010

Urasc drumul spre Bucuresti!!

Sunt satul de drumul spre Bucuresti!! Il stiu bucatica cu bucatica,dar ce sa fac?! Viitorul meu aci o sa fie,vreau nu vreau. Ca sa schimb un pic viziunea, acum merg cu masina, nu mai merg cu trenul! Mda ,trist astazi incercam sa-mi fac loc printre oameni, si bonus aveam si o geanta "mica si usoara " dupa mine. Imi imaginez cand o trebui sa ma car cu toate catrafusele dupa mine...asta se numeste cosmar.

!!Vreau sa semnalez un lucru !! Nu exista copaci,(bun exista, dar sunt rari). Nu exista umbra in Bucuresti, sunt numai betoane si te sufoci.Metroul s-a transformat in sauna. Imaginati-va o mare conserva, cu asta compar eu metroul. Aparaturaa lui, (daca are), nu face fata , la numarul mare de calatori, care merg cu metroul, de aceea este foarte cald.
Stiu, nu spun niste lucruri noi,dar nu-mi place!
Poate se schimba ceva, in viitor, ceea ce nu cred! Bafta mie ,ca se apropie admiterea.:D

2 comentarii:

Madalina Mantu spunea...

Bucurestiul e frumos din punct de vedere cultural . Atat

EscAleR spunea...

Cultural ??? Da e frumos din punct de vedere cultural,chiar daca pe la colturi se imte 'incultura'=))