joi, 8 iulie 2010

Luni....


Luni, sunt curios sa vad cate diplome am de la luat de la scoala. Dupa calculul meu sunt 6. Cele 3 atestate,diploma de bac, diploma de 10 clase si diploma de 8 clase.
Colectie de diplome, nu gluma. Sincer nu e ok! Nu inteleg de ce trebuie , sa avem atatea diplome.
Nu ne folosesc! Cand am intrebat la ce ne folosesc... am primit un raspuns:"Sunt pentru angajare,dau bine la CV." Am ramas un pic socat, de ce sa mint. Am nevoie de atestat, ca sa demonstrez ca pot sa vorbesc? Sincer este o mare prostie! Din cate stiu eu, un interviu se desfasoara vorbind,angajatorul vede daca "Tu reuseste sa vorbeste romgleste corecte." NU imi trebuie atestat. Atestatul la engleza e bun(dar are si ala problema lui), dar ala la informatica, iar nu ne este util. De ce ? Angajatorul o sa te puna sa lucrezi cu calculatorul, sa vada ce stii, nu se uita la atestat,pe care si asa nu aveai cum sa-l pici. Dupa ce ca este criza.... prapaditi hartia degeaba,dar noi le-am platit.(ca nimic nu este gratis ).
Dar asta este metodologia propusa de Ministerul Invatamantului ,si noi ne supunem umili.
O sa inchei cu "Traim in Romania si asta ne ocupa TOT TIMPUL !!!"

Niciun comentariu: