duminică, 25 iulie 2010

Remediu...

Gata cu plictiseala! Am descoperit FARMVILLE, da multi spun ca acest joc creeaza dependenta,dar eu nu cred.
Ce sa zic ,e bun si FACEBOOK-ul la ceva, sunt satul de jocurile mele din calculator,asa ca incerc sa descopar noi jocuri. Colegul meu m-a ajutat sa-l gasesc...eu tot auzeam tot felul de versiuni,ca e urat, ca e pueril, asa ca am zis:"Hai sa incerc! Ce am de pierdut?!"" poate niste ore din viata mea,dar nu conteaza.
Azi e duminica, si linistea asta ma plictiseste foarte tare, am impresia ca sunt la Herculane, acolo mereu e priveghi,dar mi-e imi place galagia,stresul, nu sunt facut pt un astfel de oras.
Gata, am fugit sa-mi cresc plantatia. Zbye!!:D

2 comentarii:

Madalina Mantu spunea...

si eu ma simt asa la Galati dar in septembrie ma intorc eu :D

EscAleR spunea...

:D