joi, 8 iulie 2010

O lectie de viata!!!


Acum spre seara,dupa atata hoinareala prin oras,m-am asezat la banca. A venit si un tip cu prietenul lui. Sa-i botezam, Alex si Emil. Ei m-au ajutat sa inteleg, ca scoala este foarte importanta si ca viata e cruda si ti-o trage cand nu te astepti.
Au inceput sa povesteasca despre :cum e la ei la munca, cum muncesc de dimineata pana seara pe 6 milioane si ceva, cum au o gramada de datorii si fac imprumuturi peste imprumuturi,etc.
Ce concluzie am tras din asta...chiar daca nu-mi surade ideea de a face scoala,ma gandesc ca nu vreau sa ajung asa! Nu ca este un lucru rau,dar nu vreau sa ma chinui!
De multe ori, nu realizam ce inseamna sa n-ai.De ce sa mint nu am fost pus in situatii d'astea...nici nu vreau! Trebuei sa pun mana pe carte, sa ajung cineva, sa lupt.
N-o sa mint, acum ceva ani,daca auzeam asa ceva, nu cred ca simteam ceva,dar acum sincer, chiar m-a dat peste cap povestea lor.
Viata e cruda si te fute,cand nu te astepti!
Am realizat un lucru acum,ca sunt norocos ca nu am fost pus in situatii ca astea, ca am o familie intelegatoare,si pentru asta trebuie sa le multumesc zi de zi si trebuie sa ii multumesc nu in ultimul rand si lu' Dumnezeu . A tinut cu mine in momente grele si ca m-a ajutat sa vad de multe ori ceea ce trebuie.
Momentan, stiu ca trebuie sa invat si pe asta o sa ma axez. Doamne ajuta sa intru!!
Asta e o lectie de viata pentru toti. Putem invata multe. Bafta!! :D

Niciun comentariu: