duminică, 4 iulie 2010

O zi de rahat !


Nu stiu ce sa zic? Azi pentru mine a fost o zi de tot cacatul. Dimineata am fost bucuros ,mi-am aflat rezultatul,apropo am luat 7.36,dar cand am venit de la scoala,(ca am fost cu un coleg sa faca contestatie), un "domn",tocmai s-a aruncat de la etajul 6 . De ce nu s-a aruncat inainte sau dupa ce treceam eu...de ce atunci???Sa fie un semn ???Cert e ca am stiut, ca restul zilei o sa fie de tot cacatul,dar am zis: "Hai ca poate sunt paranoic, ce poate sa se intample in plus???" Mare lucru nu s-a intamplat, am vazut persoane pe care nu-mi doream sa le vad! Si mi-au stricat si seara. Sincer vroiam sa-mi petrec ziua asta altfel,nu asa! Am descoperit ca lumea nu este asa cum vreau eu...mare descoperire. Sa vedem ce se intampla azi,spun azi ca deja am intrat in zi. Revenind la presimtirile mele...multi pot spune ca sunt nebun,altii ca am iluzii sau unii nu cred pur si simplu si incep sa rada. Eu m-am invatat cu ele! Atunci cand ma trezesc dimineata si am o stare proasta,nu reusesc sa fiu eu ,inseamna ca in ziua aia se intampla ceva. De zile ca astea sunt satul!! Sincer,nu stiu ce sa cred, de multe ori incerc sa le iau drept coincidente,dar coincidente peste coincidente...ciudat. Un lucru bun nu se putea intampla. De, asa sunt eu, "norocos". Sunt omul nepotrivit in momentul potrivit, (vorba era altfel). Viata de multe ori nu e drepta (stiu o vorba vulgara ,dar n-o zic!) Sper sa se termine cu "norocul" meu. Bafta mie! :D

Niciun comentariu: