vineri, 9 iulie 2010

Facultate???....:-p


Acum ma intreb: Oare se merita la cat am alergat eu azi pentru o amarata de diploma si o legalizare.
De dimineata am primit un telefon de la colegul meu, Alin. M-a trezit la 10:30 dimneata ,cu el m-am intalnit intr-un punct, stabilit de noi, la ora 11:00. Asta in conditiile in care,eu am adormit pe la 04:00 dimineata,dar nu se pune.:-p
Am ajuns la scoala,de caldura nu mai zic nimic, e normal.... prind in fata mea ditamai coada. Ma asez ca tot omul , ca nu aveam un corn in frunte sa ma duc in fata.
Am asteptat intr-o caldura greu de suportat, afara era de 10 ori mai bine. O inteleg si pe secretara ,dar totusi asta nu se fac fratilor la viteza. In fine, traim in Romania!
Intr-un final mi-a dat diploma si am fugit cu ea la legalizat. Sa reamintesc ca liceul meu e intr-un cap al orasului si eu m-am dus spre coada lui.
Multumeesc lui Dumnezeu ca nu am prins coada si acolo ,ca nu mai rezistam. Am luat diploma si copia legalizata si am m-am intors acasa, intr-un final.
In concluzie: asta e birocratia din Romania,10 mii de fituici legalizate. Bafta mie!

Niciun comentariu: