joi, 22 iulie 2010

S-a sfarsit copilaria !!


Din pacate copilaria mea s-a sfarsit!! De ce ma gandesc la asta??! Pentru ca in sfarsit sunt student, ceea ce mi-am dorit atat de mult , in sfarsit s-a intamplat,dar lucrul asta are si urmari.
Incep sa ma gandesc la chirie,adica unde stau, daca o sa stau in camin sau in chirie, in plus incep sa ma gandesc la o slujba.... In sfarsit incep sa-mi piara culorile,atunci cand privesc viata de sus in jos si invers,parca totul incepe sa fie alb negru, dar intr-un final o vad clar.
Asta este un pic ciudat, pentru ca e prima oara cand gandesc asa-pana acum nu s-a mai intamplat.
Incep sa realizez , ca viata nu este atat de usoara ,dar bonus incepe sa scoata si coltii la mine, sper ca alegerile facute de mine in viitorul apropiat sa fie ok ,pentru ca eu am ceva indoieli...
Momentan incerc sa nu vorbesc de ele ,pentru ca nu sunt 100% sigure ,dar cand se intmapla o sa revin cu amanunte. Incerc sa ma bcuur de inca 2 luni de copilarie, sa spun asa, care si asa trec repede.
Nu pot sa spun decat: "Viata e greu!!!!" Bafta mie !!(in momentele astea o sa am nevoie ) :D

2 comentarii:

Madalina Mantu spunea...

Dom`le ti-am zis ca esti pesimist . Copilaria e in suflet

EscAleR spunea...

da, stiu ! Copil o sa raman :D