joi, 1 iulie 2010

MI-E DOR DE SALA DE DANS !!!


Mi-e dor de sala de dans,de colegi,de don'soara coregraf!!(cum ii spun eu =)) ) Nostalgia asta a inceput, atunci, cand am vazut videoclipul lui Cheryl Cole- Parachute. Ma uitam la pasii de tango si la prize si m-am vazut pe mine ,atunci cand incercam tot felul de prize, de pasi,etc. Mi-e dor de orele predate, mi-e dor de tot! Ce sa zic? Imi lipsesc foarte mult. Din cauza bac-ului, nu mai am timp sa dansez,dar si daca as avea, n-am cum sa dansez in casa ,pentru ca risc sa ma lovesc de mobila. La sala am avut multe experiente interesante, de la orele in care predam pana la loviturile,luxatiile pe care le-am avut. ( nu multe,dar au fost).
Imi amintesc cu placere de Tango sau de Musical.Cate ore stateam in sala sa iasa... la sfarsit plecam de acolo cracanati,zici ca facusem calarie =))). Am facut si dansuri pe fuga,valsuri,etc si au iesit foarte bine,am demostrat ca putem si ca aveam creativitate dupa multe ore de dans. Aveam perioade cand scaunul imi parea ca are vreo 100 de Kg, nu puteam sa-l urnesc =)),atat de obosit eram. De ce sa mint, anul asta a fost o perioada de relaxare, spectacole putine, ore de predat la greu pentru mine ,si asta a fost interesant. Lucram mult pentru examenul de final Vals (parodie),eu am facut un "Real time composition",care a iesit bine ,zic eu. Acum in toamna trebuie sa pregatesc ceva,dar nu stiu ce?? Am facut un scenariu, parodie, musical sa-i spunem. El e foarte comic,dar nu am timpul necesar sa-l lucrez ,pentru ca examenul este la inceput de septembrie si atunci am atatea de facut,pregatiri pentru admitere,acte ,etc. Ma gandesc sa fac o improvizatie, sa iau o melodie din musicalul "Notre -Dame de Paris" sau pur si simplu sa nu ma complic si sa iau o melodie lenta si sa fac un mic contemporan ,improvizat. Nu stiu! Asta vad atunci, momentan sunt lipsit de inspiratiune. Muza creatoare m-a parasit,asa ca ramane sa decid atunci. Revin cu amanunte. Zbye!

2 comentarii:

Gaby spunea...

Pff Toni sa stii ca ai dreptate si mie imi e dor dar din fericire eu mai stau un an deci...oricum te asteptam vara asta pe la noi daca ai timp ;). Sa stii ca noi nu o sa te uitam te pupam dulce si o sa ne lipsesti la anu si tu si Cami>:d<

EscAleR spunea...

O sa vin!! Nu o sa pot sta departe,probabil SI Camy o sa vina,dar eu vin sigur. Imi anunt prezenta, oficial,acum.=))