vineri, 16 iulie 2010

Student la actorie.

In sfarsit am aflat rezultatul! Ieri am sunat la secratariat ca sa aflu cand se afiseaza rezultatele,dar am avut o surpriza. Cand am intrebat de liste , secretara m-a intrebat cum ma cheama,i-ma spus numele ,dar imi era foarte frica.Mi-am dat seama ca ma cauta ea. In timpul asta imi faceam si semnul crucii. Secretara imi spune: Antonio, esti admis! Nu-mi venea sa cred ce aud. Am inceput sa tip, sa sar prin pat si cred ca i-am spart timpanul secretarei. I-am multumit si i-am spus ca vin sa vad listele,parca tot nu-mi venea sa cred. Am suna imediat un coleg, Cristi, i-am dat vestea, el m-a intrebat: Dar eu ce am facut?
Chiar am uitat sa intreb, eram prea fericit,dar i-am spus ca ne vedem la facultate. Eu am ajuns imediat, bine nu stiu cum, parca zburam. Nu stiu cand a ajuns metroul. Cum am ajuns la facultate, m-am cautat pe lista si m-am gasit,dupa i-am cautat si pe colegii mei,(acum suntem colegi la actorie!), Cand am vazut Cristi-admis, Altan-admis am cautat inc-o prietena-Narcisa si ea a fost admisa. Am tras si p'acolo un chiot,ca nu m-am putut abtine. A iesit secretara si mi-a amintit de taxa, e ok! Dupa a inceput sa rada si ea si a intrat in secretariat, e bucuroasa cand da vesti ca astea.
Colegii mei , nu au ajuns asa repede ,asa ca m-am apucat sa sun prietenii de la Slatina si rudele.
Intr-un final ajung si ei. I-am vazut prin geam, si i-am intampinat cu o figura trsita,dar nu am zis nimic...
In timpul asta vorbeam cu Narcisa si incercam s-o fac sa inteleaga ca a luat,dar ea batman-batman, nu credea.
Colegii mei erau morcoviti ,cand am decis sa le pun capat suferintei si le-am spus: Ati luat!! , ei ma intreaba : Amandoi?? Da, amandoi!!
Nu au mai avut rabdare si pana la avizier au fugit, eu inca vorbeam la telefon cu Narcisa,intr-un final intelege si ea ca a luat. Haleluia!!
Ajung si eu la avizier,numaram de curiozitate cate fete si cati baieti...11 fete si 8 baieti,bine. Sa vedem cati intra si in sesiunea de toamna,dar banuiesc ca nu multi. Cu cei care au intrat ma inteleg bine.
Seara, am mers la un local,nu dam nume, si ne-am distrat un pic,doar eram satul de atata tipat, nu mai aveam voce. A venit si Antonia si am sarbatorit, sa zicem asa. Eram fericit, ca am dat prima oara in viata mea la actorie, si am luat! Mi-am demostrat mie ca pot si ca sunt bun, de ce sa fiu modest, nu am de ce ... Daca cine stie ce se intampla, poate la anu' nu mai dadeam,dar acum ca stiu ca am luat la UNATC ma duc cu capul sus, pentru ca sunt asigurat.
Dupa ne-am plimbat pe Lipscani si intr-un final am plecat fiecare la casele noastre. Altan cu Cristi si eu cu Antonia. Eu m-am dus sa pap ceva si normal ca am fost sa amenint UNATC-ul ,ca ca vin si intru si acolo din prima. Dupa ce am papat,am venit acasa. A fost o zi frumoasa pe care ,cu siguranta, nu am s-o uit in veci !!!! Bafta mie!!! :D

6 comentarii:

Cristian Mihai spunea...

Intai te-am felicitat si pe urma te-am intrebat ce am facut si eu! E o diferenta :D. Felicitari bo$$!

EscAleR spunea...

Corect,dar nu trec toate detaliile aci :-p Sa se stie ,el e student la actorie,coleg cu mine!
Stiu ca te simti bine =))))
Felicitari si tie si fara "Bo$$"! :D

Anonim spunea...

eu nu mai inteleg, ai intrat la NATC sau alta facultate de teatru?

EscAleR spunea...

IN primul rand lasa si tu un nume, si in al doilea rand, eu nu am dat admitere la UNATC, dau pt prima oara in toamna, momentan am intrat la facultate privata de teatru.

Diana spunea...

Hello!
Ma numesc Diana,incantata:)
Ma bucur ca am gasit o persoana care imi poate da cateva detalii,desigur daca este posibil:)
Eu sunt studenta la o facultate,care nu are legauta cu teatrul dar doresc sa dau la teatru,anul ce vine.
Ma gandeam,daca ai placerea si timpul sa-mi spui cateva mici impresii.
Daca doresti si nu ai vre-un inconvenient poate raspunzi aici cu un Da sau Nu,ca apoi sa-ti las e-mailul,respectiv id-ul pentru a discuta mai multe.
Iti multumesc pentru timpul acordat.Toate cele bune!

EscAleR spunea...

Putem discuta aici.
Cert e ca actoria e mai grea decat pare. Totul e frumos cand privesti de pe margine,dar cand ajungi e diferit.
Ai cursuri de dimineata pana seara, o sa ai si examene si etc .
Depinde unde vrei sa dai : Privat/Stat...pune tu intrebari,ca nu stiu ce sa-ti spun :d