sâmbătă, 17 iulie 2010

Nu stiu nici eu ce vreau !!!

In momentul de fata nu stiu ce sa fac. Am o gramada de probleme pe care trebuie sa le rezolv, vreau nu vreau. Pana acum imi doream din tot sufletul meu ,de copil, sa intru la actorie...am intrat,dar nu stiu cum sa reactionez. Astazi vorbeam cu o colega,dar acelasi lucru l-am vorbit si cu un coleg. Am stat si m-am gandit la ceea ce urmeaza acum.... O sa am examene,texte multe de invatat si de ce sa mint mi-e teama sa nu clachez. Imi doresc sa fac asta,dar parca nu sunt pregatit.
Vreau nu vreau, pregatit -nepregatit, trebuie sa infrunt asta si sa incerc sa trec peste.
In generala si in liceu mergeam, in paralel, cu 20.000 mii de activitati,iar acum mi-e teama de putina munca.
O alta problema pentru mine e ca dau admitere la inca o facultate, si daca iau, poate renunt la asta. Nu vreau pentru ca profesorii sunt foarte ok,aci unde dau nu e chiar asa! Lucrurile sunt foarte complicate. Incerc sa nu ma gandesc prea mult la a doua problema,o sa vad ce fac atunci pe moment,ca in stilul asta nu ajung prea departe.
Dupa cum vedeti, am o gramada de probleme,dar ce sa fac??! Viata e greu! Bafta mie! :D

Un comentariu:

Madalina Mantu spunea...

Totul are un sens indiferent de traseul urmat. Experientele vietii te fac mai bogat spiritual