luni, 12 iulie 2010

Sunt inscris !

Am reusit sa ajung, intr-un final la facultate si m-am inscris. Am avut un formular de completat, dar era foarte mare. Nu stiu daca asa e la toate facultatile,dar aci era nesfarsit. Acum am emotii, pentru ca paranoia mea iese la suprafata. Incerc sa fiu optimist,dar gandurile negre ma napadesc din ce in ce mai rau.
Am vorbit cu o profesoara de la facultate, in aparenta, imi vorbea frumos,dar se citea pe fata ei ca e un mosntru gata-gata sa ma pape. M-a intrebat cate fabule am,iar eu am raspuns firesc, trei.
Sunt curios cum o sa fie! nu stiu daca aceasta doamna e in comisia mea, nu stiu cate comisii se fac,asta e ideea.
Astazi am vorbit cu o fata care este studenta la aceasta facultate. Am bombardat-o cu o mie de intrebari,dar a spus ca nu se supara , ma intelege. Miercuri aflu cand intru in examen,dar pana atunci suspansul ma omoara....
Astazi am fost varza pentru ca m-am trezit de la 6 fara 20, sa ma pregatesc,si am plecat spre Bucuresti,am depus dosarul (coada nu a fost) si am plecat inapoi cu metroul spre gara si am suportat din nou un drum de 3 ore. Acest drum catre Bucuresti, il stiu ca pe apa, sunt satul de el ,dar nu am ce sa-i fac. Cum era aia?? Arta cere sacrificii!!! Bafta mie la admitere si Doamne ajuta!!:D

Niciun comentariu: