miercuri, 14 iulie 2010

Stiu tot si nimic!!

Este ora 12:55 si nu am somn. Nu stiu, cu examenele astea mi-am dat tot organismul peste cap.
Este oribil,dar nu am ce face. Maine am admiterea si am aflat ca sunt in prima zi de examen si sunt numarul 10. Ceea ce este cu adevarat ciudat, este ca la avizier era o lista,doar cu 20 de candidati,eu sunt la jumate. Sa fie astia toti ?? Nu stiu ce sa cred...imi vine greu sa cred, ca nu s-au inscris si alti candidati. Vedem ce se intampla maine si asa am auzit niste variante ale examenului care m-au speriat un pic.
Sper sa-mi iasa ecuatia,ca altfel e rau pentru mine. Nu sunt obisnuit sa pic examene si nu stiu ce impact emotional poate avea asupra mea. De sinucis nu ma sinucid, asa ca dusmanilor asta e, prilejul asta nu o sa-l aveti,dar va ofer o mica safisfactie. Pe youtube exista o parte, dintr-un film "Probleme in paradis!",acolo imi tai venele. Shhh! Fara comentarii ,ca nemultumitului i se ia darul!
Acum glumesc si incerc sa fac haz de necazul meu pe un blog,intreg la teasta nu sunt.
Ceasul fuge si nu sta locului...acum e ora 1:04. |Nu stiu ce sa zic,maine sper sa vorbesc frumos nu sa injur pentru ca si asa am auzit niste variante penibile a examenului de admitere. Sper sa fie bine,Doamne ajuta!!
O sa inchei cu,deja,celebra vorba "Bafta mie!!!" Zbye. :D

Niciun comentariu: