marți, 6 iulie 2010

Sper sa fie ok!!...


Dupa tentativa esuata cu trupa de teatru din Bucuresti,acum am primit o alta propunere. Trebuei sa ma ocup de actorii unei trupe de teatru,adica sa-i fac sa se miste. O sa fac cu ei expresie corporala, sa-i invat sa se miste pe scena , sa fie ei. E o mare provocare pentru mine,si cred ca o sa ne intelegem bine,sper! Era frumos sa accepte sa le fac si coregrafie de spectacol,dar nu sunt toti de acord cu asta. Offf! Multi se tem de penibil,dar in meseria asta vrei nu vrei ,trebuie sa dansezi. Daca nu incerci,e normal sa para altfel...eu zic ca as avea succes cu ei. Am incredere! Din momement ce sunt acolo si isi sacrifica un timp al lor,inseamna ca accepta,dar eu zic ca e prea repede. Prima oara sa ne vedem,dupa vedem cum ramane. Da, sunt un tip rapid.Probabil ca trebuia la prima intalnire sa nu facem nimic ...doar sa ne cunoastem ,dar eu dupa, nu mai vin o perioada,asa ca ii lasam doar cu promisiunea. Habar nu am ce sa fac...sper sa am reactii bune si sa nu para ciudat. Pentru multi asa pare la inceput,pentru ca nu sunt obisnuiti cu o astfel de miscare.
Am incredere in mine, stiu ca pot si ca o sa iasa totul foarte bine. o sa revin cu informatii dupa prima intalnire. Bafta mie si stiu ca o sa fie bine!:D

Niciun comentariu: