marți, 6 iulie 2010

A inceput numaratoarea inversa!!!!


Nici nu am scapat bine de bac,ca a si inceput stresul admiterii la facultate. Dau la o facultate privata,ca un backup. Bine nu vreau aci,dar dupa cum se stie, sunt paranoic. Mi-am ales bine facultatile ,zic eu. Nu stiu ce -mi rezerva viitorul,asa ca am un as in maneca. Emotiile au inceput deja! Eu numar zilele pana la admitere si stiu ca sunt mai aproape de ceea ce ce-mi doresc sa fac in viata asta. Astazi am inceput sa fac actele: am fost sa-mi iau adeverinta medicala si sa fac copii la xerox. Diploma o iau luni la 12,foarte nasol pentru mine. Admiterea e intre 15 -17 ,asa ca tre' sa ma grabesc!" Viata e grele!". Am terminat si repertoriul! L-am bagat si in tipla sa arate frumos si acum sper sa reusesc.
O sa fiu sincer si o sa spun ,ca nu-mi doresc sa intru aci la facultate,dar daca, Domane fereste se intampla vreo neprevazuta,nu vreau sa stau un an acasa! Abea astept sa plec din orasul asta,chiar daca bunica-mea imi spune ca nu o sa fie atat de bine. Ea saraca nu are ce sa faca, din cap imi face semn sa nu plec ,dar din gura ma incurajeaza. S-a obisnuit cu mine, si eu acum "o parasesc". Urat din partea mea,dar e tot pentru binele meu. Clar o sa revin si aci, nu o sa stau acolo...cel putin pana ma obisnuiesc. Cred ca vin pe fiecare saptamana acasa sper sa si reusesc ca nu prea poti din cauza cursurilor( asta e nasol.)
Presimt ca o sa fie bine. M-am incarcat cu o doza mare de optimism(ca sa nu -mi treaca ), de vrut stiu ca vreau,acum depinde ce fac eu in timpul examenului. Am auzit ca avem si public,mi-e un pic teama de asta. Sper sa ies ok,pana acum repertoriul l-am spus doar in fata familie(tot) o parte din el, unor colegi si ce spuneam pe la cursuri.
Am incredere in mine,pentru ca stiu ca ma pregatesc de mult pentru asta si sincer acolo o sa incerc sa dau 200%,daca trebuie (si presimt ca trebuie.). Ma astepata o perioada plina de emotii,dar sunt incalzit, abea scapai de bac. Bafta mie si revin cu informatii.:D

Niciun comentariu: