marți, 6 iulie 2010

Petrecerea de dupa bac!


Ce sa spun?! Intr-un final aseara am reusit sa ne strangem,dar nu prea multi,Doamne fereste, si sa facem si noi o mica petrecere,adica sa sarbatorim ca am luat bac-ul.
Am ales un local retras, sincer nu ma dau in vant dupa localurile alea pline ochi de oameni,fitoase,etc. Sincer,asa m-am simtit in largul meu, fara prea multi ochi care sa-mi numere inghititurile de mancare si gurile de bere.
Am reusit sa ma simt bine si chiar mi-a placut! Cand am plecat de acasa i-am spus unui colerg, care trebuia sa vina,ca nu o sa fie ceva misto,dar m-am inselat si ma bucur foarte tare.
Colegul meu de banca n-a fost si imi pare rau, ii urez MULTA BAFTA!!! acum pe 8, la afisarea rezultatelor finale.
Ceea ce a fost ciudat e ca fara sa vrem am ajuns la o discutie,care m-a dat un pic peste cap. Am inceput sa vorbim despre ... cum o sa aratam peste 10 ani,care vine primul cu copilul si etc. Atunci am realizat ca nu mai sunt copil(mare realizare), vreau nu vreau sunt adult oficial, dupa proba maturitatii, este si normal. Se stie ,eu o sa raman vesnic un copil care zburda pe campiile viselor, am si o davada. Ma uit foarte mult la desene,sincer astea imi fac foarte mult bine. (peste tot vedem chilotareli) In fine seara s-a lasat cu ceva bautura racoritoare, plus depanarile de amintiri ,care nu puteau sa lipseasca! Asteptam sa se termine anul,dar acum imi pare rau si NIMENI nu ma crede! Asta e. A trecut si stiu ca incepe o noua etapa a vietii mele prin care eu, trebuie sa trec. In conluzie, mica petrecere mi-a placut,colegii mei sunt super plus ca a fost si un prieten. Acum ne insiram prin tara,fiecare pe unde apuca,dar stiu ca lumea e mica. Zbye!!!

Niciun comentariu: