miercuri, 30 iunie 2010

Matematica ?!...


Sincer,nu stiu ce sa spun??? Ceea ce stiu sigur este ca proba de bacalaureat la matematica, a fost grea, din punctul meu de vedere. Este un an experimental,pentru noi. Colac peste pupaza,cred, ca am iesit bine. Dupa parerea mea de nestiutor,spun ca am facut!Acum ramane la aprecierea corectorului. Sper sa-mi dea o nota bunicica. La cat am transpirat,merit!!!
De dimineata am intrat in clasa,m-am asezat in banca si am asteptat subiectele(asteptarea e grea), intr-un final vine presedintele cu subiectele,le desfacem....nu e ceva surprinzator. La prima vedere,subiectele pareau simple,dar daca te uitai atent ,vedeai golurile pe care nu le-ai umplut cu formule in timpul anului scolar. Durere!! Ne apucam de treaba si incepem cu subiectul I.Greeeeeu!Avea sase exercitii, al dracului de greu!(asta e raspunsul corect). Pana treceai de nota cinci ,lucrai sub presiune,dupa te relaxai. Ca o garnitura, aveam si amentintari din partea presedintelui de comisie (mare prof. univ. pe la Polotehnica) care nu scapa ocazia, sa ne ameninte cu anulatul lucrarii ,datul afara din examen,etc. Asta punea capac,intr-un final,am vazut ca am facut ceva pe foaie,adica am ajuns la a patra , si am considerat ca am trecut de nota cinci. Stresul s-a risipit si am inceput sa lucrez usor,lin,etc. Intr-un examen ,ca asta, proba maturitatii, ( cum o numesc unii) emotiile sunt coplesitoare,la care adaugam niste plictis cu oboseala, ca prajitura sa fie gata. Se savureaza calda sau cu toping de amenintari din partea unora (care nu au ce face). Gandindu-ma la ce a fost pana acum,imi dau seama ca am avut emotii foarte mari,dar nu merita. Nu e asa complicat.E mult mai simplu! NU este frumos,dar imi dau o nota, si zic ca un 6,80 chiar 7 ,am la mate.Daca v-am mintit ,imi pare rau,dar asta aflu sambata. O sa revin cu informatii despre bac-ul la geografie. Bafta mie! :D

Niciun comentariu: