marți, 29 iunie 2010

Spaga...ca traim in Romania!!



Aseara am patit un lucru foarte nasol. Cand ma uitam la TV,am decis sa ma duc la frigider sa-mi iau o budinca. Zis si facut,ma ridic si ma indrept spre frigider.Ajung la distinsul si deschid usa. Cand am deschis usa, am auzit un poc si dupa un sfarait ,urmat de un miros de ars. O secunda nu am stiut ce sa fac,ma uitam in gol de parca vazusem o fantoma. Am realizat la scurt timp ca panoul de sifuranta se daduse cu cracii in sus. Pe intuneric ,ca in epoca de piatra ,incercam sa-mi gasesc drumul inapoi in camera. Panoul e ars,lumina nu aveam,rasul plansului.Iau lanterna si incep sa-mi caut bateria de la laptop...o gasesc si imi pun laptop-ul in functiune,dupa care incep sa-mi rezolv problemele pe care nu le rezolvasem dintr-o cauza simpla...LENEA!!!!
A doua zi dau telefon la Compania de electricitate si le spun ca nu am curent pentru ca panoul meu de siguranta s-a ars.In aproximativ doua ore vin, rezolva pe jumatate problema,pentru ca lumea vine la serviciu fara unelte. Ii intreb care este situatia, ei imi spun ca trebuie sa schimb contorul...asta e, daca trebuie-trebuie! Acum ma pregatesc sa-i fac si pomana si cele necesare,ca saracul s-a dus! Bun, il carpesc, ei un pic si pleaca,dar nu inainte sa primeasca ceea ce i se cuvine. Ce credeti ?? Ati ghicit! Imi sugereaza din priviri ca merita o suna consistenta!Eu ma simt si il intreb: "Cat??" El se apleaca si se uita ,chipurile, daca nu a uitat ceva si imi sugereaza, printre dinti, 50 de lei. Eu ma minunez si il intreb:" Cat?"( poate nu am auzit) Dupa imi spune ca sa-i dau cat vreau eu. Consider ca nu a facut un "mare lucru" si in plus e platit pentru asta,asa ca ii dau 20 de lei. Sunt suficienti pentru efortul depus. (zgarcit nu sunt,dar daca o tinem asa unde o sa ajungem ???) In fine pleaca cu o falca in cer si cu una in pamant. Ma duc in camera sa incerc, sa dau drumul la calculator. Aprind unitatea, dar surpriza, curent canci . Il sun inapoi pe domnul, care a venit sa-mi faca lucrarea, si ii spun ce s-a intamplat. Imi raspunde pe un ton de sictir , ca o sa revina in cateva ore sa vada despre ce este vorba. Ce sa fac ?? Astept! NU am altceva de facut,maine am bac-ul la matematica,dar eu astept. Revin intr-un final,fixeaza ce fixeaza ei p'acolo si pleaca. Acum am curent, adevarat,dar in Romania noastra, mori de zece ori,pana se rezolva un lucru. Bafta mie!! :D

Un comentariu:

eu, busola spunea...

Frumos blog, am ajuns din coincidenta!