vineri, 25 iunie 2010

Am descoperit.


Am descoperit ca elevii din Slatina,sunt foarte "preocupati" de soarta lor. Cand m-am dus sa-mi cumpar si eu memorator de romana,am descoperit cu stupoare,ca nu au . Am cautat in toata Slatina,sunt si multe librarii, cinci la numar. Am colindat toata Slatinutza mea draga, (in sus si in jos) ,dar nu am avut noroc! Am fost nevoit sa-mi comand de pe net, dar totusi vreau sa spun ca este jaf la drumul mare. Platesc pentru o chichineata,34 de lei,cand puteam sa-l cumpar cu 6 lei.Diferenta este foarte enorma si sper sa se merite efortul! Acum astept sa vina,ca ma suna un nene sa-mi spuna ca ajunge pana in trei,parca suna din cosmos,asa se minuna la telefon,ca vreau carticica. In fine!Colac peste pupaza sunt nevoit sa stau in casa pana dupa trei. C'est la vie! Bafta mi-e la bac! :D

P.S. Pana sa public postul,a venit nenea cu memoratorul meu.
Dumnezeu sa ma ajute! :D

Niciun comentariu: