luni, 28 iunie 2010

A inceput Bac-ul!!!


Da, a inceput bac-ul. Am avut emotii cu caru' si caruta,dar s-au dus cand am vazut subiectele. Nu se astepta nimeni sa pice basmul. Am colegi ,care au invatat din greu: romane, nuvele,etc,...credeti-ma e destul de invatat! Eu dupa cum am spus intr-un alt post,m-am ambitionat sa nu repet in ultimele saptamani si am facut foarte bine.
Am ajuns la scoala de dimineata,nu stiam ce avea sa urmeze,am intrat in curte, m-am intalnit cu diriga ,colegii, incercam sa ne ridicam moralul. Intr-un final am intrat in clase,asteptarea ma omoara de fiecare data! La 9 si 20 am primit subiectele,cand am auzit ca e basmul,emotiile mele s-au risipit(asta la subiectul trei). La subiectul unu,am avut un fragment dintr-o piesa de teatru,"IORGU DE LA SADAGURA" sau "NEPOTU-I SALBA DRACULUI" de Vasile Alecsandri", m-am nimerit foarte bine pe subiectul asta. Subiectul unu pot sa spun ca este ca o sinulare a examenului scris de la UNATC,am avut ocazia sa-mi demostrez ca pot sa comentez despre relatie personajelor,tema ,etc. In sala privirile s-au intors catre mine,atunci cand era vorba de teatru,dar nu m-a deranjat! (nu vreau sa sune a ingamfare) Subiectul unu a fost foarte simplu. Pentru cei care nu stiu: Acele indicatii scenice ale autorului din paranteza, se numesc si didascalii. (Asta pentru ca toti sa uitau la mine cand le-am spus)
Subiectul doi, avea un proverb,care te ducea cu gandul la omenie , era umpic naspa sa vorbesti despre asta...cred ca sunt destul de evident,dar l-am facut. Acum nu stiu, astept sa vad nota finala nu-mi fac planuri in legatura cu cat iau,vad la sfarsit.Cand am iesit la examen,eram supt de energie,dar am dormit si mi-am reincarcat bateriile. Acum ramane sa vad cum o sa fie proba de bacalaureat la matematica. Aci e greu! Bafta mie!:D

Niciun comentariu: