vineri, 18 iunie 2010

Melancolie?!


Sunt umpic trist azi. Nu stiu ,de ce,am o stare tampita ,e greu de explicat. Simt ca-mi lipseste ceva...dar ce ? Sa fie din cauza scolii,greu de crezut. Astazi, am terminat oficial scoala,dar nu pot sa ma bucur :( Acum o luna ardeam de nerabdare sa se termine...acum parca nu e la fel. Probabil o sa-mi lipseasca, ascultatul profilor,copiatul la teze si lucrari,sala de clasa. Offf! Devin melancolic, si asta nu e bine. Urasc starea asta! M-am bucurat atat ca se termina scoala,asteptam sa vina facultatea,dar in acest moment parca n-as vrea sa vina. Nu stiu poate ,ca mi-e teama,ca nu stiu cum e la faculate. Oricum in acest moment, nu trebuie sa magandesc la asta.Ce prostut sunt!! Inainte am un bac de dat,o admitere si dupa urmeaza facultatea.In acest moment pe asta trebuie sa-mi canalizez toata energia. Uff,urasc examenele! Gata, Antonio ,trage o gura de aer in piep si uita de examene. Nu prea merge. Sa incerc sa ma uit pe tv, poate reusesc sa uit. :D

Niciun comentariu: