marți, 22 iunie 2010

Telenovela romaneasca ??


Fratilor,in ultimul timp, apar o gramada de telenovele romanesti. Ce este cu adevarat suparator,in aceasta poveste?? Eu nu vreau sa critic productiile,rau! Nu-mi place ,ca in loc sa puna actori,fie ei studenti la teatru sau actori cu acte in regula, ei aleg tot felul de fotomodele,modele,prezentatori tv sau aleg pe criterii gen frumusete,e ok sa arate bine,dar nu exagerat. In ultimul timp, incep, sa fie foarte slabe. Asta din cauza ,ca se aleg oameni neprofesionisti. Pun si eu o intrebare...simpla. De ce, Doamne iarta-ma, vrem sa facem facultate???,daca se aleg "actori" pe aceste criterii. Nu are sens. Inteleg ca sunt productii comerciale,ca se mizeaza pe aratul sanilor si a altor organe, la Tv,dar asta nu e OK! (seamana a prostitutie) Nu am nimic cu acei oameni,care joaca in telenovele si nu au studii, pentru ca-mi dau seama ca muncesc. Sa stiti ca ceea ce fac, nu e chiar atat de usor. Sa revin. De ce un regizor prefera sa lucreze cu un tip/ tipa fara experienta , pe un platou de filmare, ca poata inaintea fiecarei scena sa-i dea el lectii de miscare, vorbire scenica,etc. Acest lucru e umpic pe dos. Eu as vrea oameni care au o facultate,care au avut tangenta cu scena (acolo e adevarat munca),care stiu sa iasa din anumite situatii, care aparent nu au scapare. Bun,mergem pe sistemul: Actiune!- Taiati!, e simplu pentru ei,dar si asa tot slabi sunt. Nu vreau sa dau exemple, de "actori",care imi provoaca migrene,atunci cand apar pe sticla si joaca. Da,am auzit replici de genul: "Avem in jurul nostru profesionisti,care ne ajuta sa trecem prin anumite situatii,de la care avem de invatat.",am incheiat citatul,dar eu nu vad ce au invatat. Multi or sa spuna ca sunt fustrat.Eu raspund: "Nu!!" Acum NU vorbesc din rolul unuia, care a incercat sa intre si nu a putut, pentru ca s-a lovit de N criterii,( pile), si din rolul telespectatorului,care nu ii place ce vede la TV. De la prima telenovela romaneasca, au urmat sitcom-uri, seriale,etc, dar ele sunt din ce in ce mai slabe. Daca nu ma credeti...hai sa facem un test. Duceti-va la teatru la o piesa, nu conteaza, care vreti voi! Daca nu sunteti cu tearul alegeti un film romanesc,dupa uitati-va la o telenovela,serial romaneasca/sc. O sa vedeti ca diferenta este una de la cer la pamant. Care e norocul lor, ca pe langa acesti oameni, sunt si "adevarati monstri sacri" ai scenei,ai filmului. Asta ii scapa,cat de cat. Bine asta depinde si de target. Sunt oameni care se uita la ele,doar pentru a o vedea pe actrita cutare,cum isi arata sanii,dar sunt si oameni,putini,care observa si lucrurile spuse de mine mai sus. Nu stiu ce sa zic,cred in schimbare!Poate pe viitor, lucrurile se schima sau poate nu! Eu nu vreau decat sa vad lucruri de calitate,atat. Interesul este al lor. Daca lucrurile se schimba...asta doar timpul o va decide.Bafta!

Niciun comentariu: