sâmbătă, 19 iunie 2010

Vacanta mare !! NU PREA CRED !!!!


Astazi, este oficial prima zi de vacanta. Asta e cumpana dintre liceu si facultate. In generala, cand luam vacanta, de la scoala si pana acasa, strigam : "A venit vacanta cu trenul din Franta!!!"
Acum, la absolvirea liceului, nu m-am imbracat in roba,pentru ca dragii mei colegi, nu au vrut. :(
Urmeaza bacul, pe 28 iunie,intru in focuri, trei la numar. Sunt emotii,si asta nu-mi place! Eu sunt si nerabdator ,cand vine vorba de asteptarea unui rezultat.
Ce sa zic , asta pentru mine nu prea e vacanta. Mi-a zis mama, sa ma duc cateva zile la ea in Spania,dar nu am acum!:( infurnt prea multe emotii, atunci cand zbor cu avionul, si sunt si paranoic! Imi imaginez ,ca o sa cada avionul cu mine si nu o sa apuc sa dau admitere la Unatc =))). P'aci prin tarisoara noastra draga,iar nu pot sa plec, ca dupa bac, imediat in iulie urmeaza admiterea la prima facultate. In august as putea ,dar trebuie dar trebuie sa repet pentru Unatc si am si un examen la coregrafie, care o sa fie , cred , ca pe 2 sau 3 septembrie , asa ca trebuie si ala pregatit,iar intre 6 si 19 admiterea la Unatc si dau la doua sectii. Dupa cum se vede, loc de vacanta nu prea am , poate reusesc sa fac ceva,dar nu prea cred:( . La anul, ma razbun!! Imi iau noii colegi si plecam in vacanta. Asa sper sa fac,dar stiu si vorba aia: " Nu-ti fa planuri ca tiganul..." ( nu's rasist :d). Apropo, atestatul l-am luat! Nu stiu cu cat,dar stiu ca nota e mare. Mi-a soptit o pasarica :D. Sa vedeti ce am auzit cu atestatul, cica ...trebuie sa nu te bagi la facultate, sa stai un an acasa , ca prostul, sa primesti 3 amarate si jumatate de milioane, pe care , mai mult asigur , ca le va impozita "Statul nostru drag", cu 25 %. Nu se merita!! Ahh, poate daca nu reusesti sa iei admiterea, asa da, altfel nu se merita. In legatura cu taierea pensiilor, am sa fac un topic special ,in care sa-l injur pe nenea Boc( rahatelul) si pe nenea Traian( Papai the Sailor Man). Pana atunci suspans...ce pot sa spun... examene am, vacanta n-am. "Viata mea e grele!!!"

Niciun comentariu: