sâmbătă, 19 iunie 2010

Unatc,paradisul meu ?!...



Astazi ,la UNATC, m-am simtit extraordinar!O sa va spun in mare ce s-a intamplat. :D Am ajuns la UNATC cu greu,dar a meritat!! Cand am ajuns in fata universitatii,am sunat o prietena. Oana pe numele ei ,sa vina sa ma ia de jos .Cand am intrat,am crezut ca visez.Eram printre studenti, profoseri,actori,sincer m-am simtit extraordinar!! Bun, am ajuns in fata la sala Berlogea si asteptam sa intru,dar cand m-am intors, Domnul Dorel Visan tocmai a trecut pe langa mine,sincer am inlemnit. Nu am putut avea nici macar o reactie.Bun mi-am revenit si am intrat in sala.Am gasit un loc mai in spate.Totul a fost ok pana cand a intrat Domnul Florin Zamfirescu si s-a asazat in spatele meu,langa mine Domnul Alexa Visarion,deci incercam sa nu fac vreo miscare gresita :lol: (asta da onoare) :D . Bun spectacolul a inceput, studentiide anul I si doi probabil au prezentat niste momente de dans ,care au fost frumoase, si dupa a inceput Festivitatea de acordare a gradului(sa zic asa) Doctor Honoris Causa :D acordat domnului Dan Pita si domnului Andrei Strihan.Dupa m-am plimbat prin Unatc. Am vazut cum arata pe interior,dar nu gaseam Sala roz,am decis sa intreb prima persoana care imi iese in cale.IN cale mi-a iesit o tipa foarte draguta care mi-a explicat . Bun am oftat si am plecat in cautarea salii roz...intr-un final am gasit-o,ce usurare! (mi-a luat ceva). Am intrat in sala,chiar daca intarziasem putin,am bagat capul in pamant si m-am asezat pe primul scaun pe care l-am vazut. Am vizionat cateva proiectii ,superbe, produse de Unatc.
La ora 17: 00, am vazut spectacolul "Teatru sport"(super tare). Am cunost-o pe Nona ,este o persoana de treaba!!! :D :wink: M-am ofticat umpci ca nu am putut sa raman sa vad, un spectacol din cele doua ,care incepeau la ora 19:00,dar riscam sa raman in Bucuresti. Asta nu era o paguba ,dar nu vorbisem cu nimeni ,asa ca nu aveam unde sa stau in acel moment. Ziua Unatc a fost super,m-am simtit ok.Bravos!!

P.S. Multumesc profesorilor de la UNATC ,ca ne ofera aceasta posibilitate!! Bafta studentilor de la UNATC!!! :D :wink: :band: (Asta s-a intamplat astazi in mare.) :D

Niciun comentariu: