joi, 24 iunie 2010

Cu rolele prin Slatina.


Mi-am indeplinit un catar. Dupa mult timp, am iesit cu rolele. Nu-mi venea sa cred,ca inca ,stiu sa merg, si ce este cel mai important,nu am cazut!!Bine ,nu mai pot sa fac toata schemele,dar nu ma supar. Cand eram mic, reuseam sa fac o gramada de scheme,acum multe dintre ele ,imi par chestii facute fara cap. Cat de mult riscam si de cate ori era sa ma calce masina. Shhh! Asta ramane micul nostru secret. Am iesit cu rolele sa ma plimb.Am vad ,cum vad eu,Slatina de pe role,fiind sub influenta, stapanului Bacalaureat. Mda, nu este asa de diferit,ca oras. M-am intalnit cu verisoara mea,care era si ea cu rolele. Ea,era cu doi prieteni,eu eram singur. Incercam sa-mi adun gandurile,sa ma relaxez,si daca stau sa ma gandesc bine,e chiar sanatos sa faci miscare. In ultimul timp,miscare n-am facut,repetitii canci si am lenevit. De ce sa mint, mi-am dat umpic bosogii afara, imi dau seama ca nu mai am aceeasi rezistenta ,ca acum 5 ani (poate mai bine),dar mi-a placut!
Sa clarific ,eu un lucru,inainte sa se arunce cu pietre in mine. Da, am plagiat .Titlul postului meu este "Cu rolele prin Slatina.", adevaratul titlu'(pe care l-am plagiat) , suna cam asa: "Cu rolele prin Bucuresti.",apropo in programul, de pe site-ul TVR-ului,scrie ca sunt reluari,momentan.Cand incepe,uitati-va!Acum ca am claricificat si acest lucru, sper ca totul este OK. Imi place ,ca fac sport,cat de cat. Acum ca este vara, lumea are tendinta sa leneveasca,ceea ce nu este ok. Trebuie sa facem sport,macar 25 de minute pe zi,fie ca: alergam, role, bicicleta sau sport in casa. Sfatul meu: faceti miscare!!! Ca sa termin intr-o nota comica, o sa va spun asa: Bea Suc de portocale ! pentru ca sucul de portocale inseamna sanatate- Sanatate inseamna Sport! Sport inseamna viata ! Viata inseamna Bani!
Bani inseamna Femei! Femei inseamna Sex! Sex-ul inseamna S.I.D.A ! S.I.D.A inseamna Moarte ! Concluzia- Nu mai bea SUC DE PORTOCALE !

Niciun comentariu: