miercuri, 16 iunie 2010

Scoala s-a terminat!!! Oare ...sa plang sau sa rad??...


Nu stiu ce sa fac, sa plang sau sa rad? Sa plang ca s-a terminat scoala si am un bac de dat sau sa rad ca am scapat definitiv de liceu si vine admiterea la UNATC...nu stiu ce sa fac!
Maine am atestatul si devin "Tehnician in achizitii si contractari" cu acte in regula,daca pot sa zic asa. De luat, nu se pune problema, este prea simplu! Am un proiect de sustinut, un studiu de caz,despre o anume firma(nu dau numele ,ca sa nu fac reclama >:) ). In legatura cu UNATC, ma pregatesc in continuare,ca pana la admitere nu mai e mult.

2 comentarii:

eLLen spunea...

ehei vara e vara! ce de bucurie o data cu vara....

EscAleR spunea...

Da,dar in cazul meu e plina de examene...dar dupa o sa simt imensa placere(cand intru) :D