luni, 21 iunie 2010

Sirena si Victoria.


Sirena si Victoria de Aleksandr Galin, traducere Tudor Steriade, este o piesa fascinanta! Din distributie fac parte :
Valeria Ogăşanu (Victoria)

Virgil Ogăşanu (Konstantin)

Diana Lupescu (Sirena)

Cred,ca am spus totul?! Este un spectacol despre nevoia de iubire şi teama de singuratate. Tine aproximativ doua ore, cu pauza. Va recomand spectacolul din tot sufletul,daca aveti ocazia sa-l vedeti?!La sfarsitul piesei,am iesit fascinat,parca pluteam.Credeti-ma ca nu stiu cum am ajuns acasa. Cand am intrat in casa,aveam un zambet tamp pe figura. Bunica mea, m-a intrebat ce am patit?! Eu i-am raspuns,ca sunt euforic, fascinat, ca am vazut un spectacol exceptional ,cu o distributie minunata!

Ma repet,dar o fac cu placere. Duceti-va sa vedeti acest spectacol, n-o sa va para rau!!




Niciun comentariu: