joi, 17 iunie 2010

Ziua de 17 iunie...


Ziua ,de astazi ,a fost una oribila!! Da, nu ma asteptam sa fie exceptional de frumoasa,dar nici asa. M-am trezit de dimineata, am avut vesnica conversatie cu bunica mea,dupa carem-am apucat sa fac un pachet (un pachet pentru mama). Intr-un final ma imbrac, ca se apropia ora doua si eu trebuia sa fiu la scoala. Termin ,imi chem taxi-ul,cobor jos, cand colo, domnul taxi nu vine. Scot telefonul din buzunar si sun la firma de taxi. Duduia imi spune ca ajunge intr-un minut,ca a fost aglomeratie. Bun!Astept ca altceva nu am de facut. Vine si nenea cu taxi-ul ,intr-un final. Ma urc in taxi si spun unde sa ma duca,ajung la destinatie,doborat de caldura si nemancat( ca nu am avut cand sa mananc ceva). Intru in clasa,cand o aud pe profa mea : "Unde ti-e copia dupa atestat?" Fac ochii cat cepele ma uit in jos si ii spun ca nu -l am la mine. Incepe si urla,ca de obicei, si ma pune sa ma intorc acasa dupa el. Parca mi-a dat cu paru -n cap. Nu-mi venea sa cred ce aud. In fine m-am intors. Off! Aceeasi chestie cu taxi-ul (parca eram in Bucuresti) ajung acasa,iau atestatul, cobor ,ma urc in taxi si plec spre liceu. Ma dau jos din taxi si intru pe poarta scolii.(mergeam de parca alergasem 10 km inainte.) Ajung in clasa cu atestatul cel iubit.Acolo emotiile se pasau de la unul la altul. In fine ma asez in banca si incep sa citesc si eu din el( l-am avut acasa vreo saptamana jumate,dar nu am avut curiozitatea sa ma uit peste el) Am asteptat aproape o ora sa intru in examen,in sfarsit vine timpul,intru in clasa,ma asez intr-o banca, si astept ,astept si tot asa inca o jumatate de ora. Intr-un final imi vine randul. Halaluia! Imi iau atestatul si geanta si ma pun in prima banca pe misloc. O tanti blonda cu chip inger imi zambeste si ma intreaba: "Cum te cheama?Eu ii raspund politicos,dupa care urmeaza vesnica polemica cu prenumele meu ,Tadeus,de unde vine,ce inseamna,bla -bla...Incep sa citesc din atestat tanti nu era antena la mine. Ea completa ceva ,de zor . Ma opresc, ma fac ca ma uit peste el,doar ,doar ii atrag atentia si... reusesc. Evrika!! Incep sa spun si de la mine,si bat campii despre politica de promovare, a unei firme "X", vede ca ma pricep si isi schimba fata intr-un demon si incepe sa -mi frece discul,pana straluceste. Intr-un final, probabil, se satura imi multumeste,ma intreaba unde dau,eu ii spun ca la teatru, ea mirata( si aci incepe o alta discutie tampita)imi iau lucrurile, spun la revedere si ies din clasa. Ce credeti, am luat??? Daca vreti sa aflati ramaneti prin preajma. Zbye! :D

Niciun comentariu: