marți, 22 iunie 2010

Tic-tac-tic-tac.


Numaratoarea inversa, a inceput! Mai sunt cinci zile,pana la bacalaureat. Normal,ca ma napadesc tot felul de idei,negre, doar sunt paranoic. Imi inchipui, ca nu iau bac-ul. Am fost intrebat,daca am repetat.Am spus"Nu!", de ce ? Pentru ca nu am timp de asa ceva. Incerc sa-mi asez gandurile in ordine...daca nu am invatat in patru ani de zile,credeti-ma ca nu as avea timp sa invat in cinci zile. Eeee, eu sa fiu sanatos!De ce sa fiu ipocrit?! Eu recunosc,daca la mine in sala nu se va copia,si aici ma refer la proba de matematica,sanse prea mari nu am . Pentru ca,acum ceva ani,vroiam sa ma transfer la filologie,dar am renuntat la ideea asta. Lumea mi-a zis ,ca aci se misca,si da,m-a tentat!
La romana,am emotii,ca doar este un examen important,nu e ceva de ochii lumii,dar ma descurc la prima parte,la partea cu eseul,vad eu ce fac. Nu stiu ce sa zic! sunt indignat,ca noi suntem an experimental. La nul se schimba situatia,ca au vazut ca au dat-o in bara,cu examenul de anul asta. Sincer,dupa parerea mea, e o mare prostie! Anul trecut s-au luat note mari in bac! De ce ? Raspunsul este simplu. La examenele orale, s-au dat note.anul asta, s-au dat calificative. Diferenta dintre noi si cei de anul trecut ,este ca noi trebuie sa obtinem o nota mare din trei examene, nu din sase. Am si un exemplu,daca anul trecut luai un 8 la limba straina,un 9 la oral la romana si un 7 la sport, puteai usor sa iei la examenele scrise, cate cate un 5 un si doi de 6. Erai trecut. Pentru ca in metodologie, se cere nota 6, ca sa treci. Dar da, ca si alte lucruri proaste,facute-n Romania. Sincer, nu ma mira! Colac peste, trebuie sa infrunt, examenele, cu capul sus. De ce imi fac atatea probleme, am obtinut anul asta media 9.13 (numarul 13 in viata asta, s-a tinut scai de mine :p), pot sa iau bac-ul!! Nu ma intimidez eu ,de un examen scris. Momentan ma pregatesc psihic. :D

Niciun comentariu: