duminică, 20 iunie 2010

Plictiseala asta!!


Incerc sa-mi omor timpul,cu tot felul de activitati "culturale": mess,tv(=)) ),dar nu au un efect prea mare. Ma plictisesc prea repede. Am mult timp si nu stiu ce sa fac cu el?! Ba mint,stiu ! Repertoriul meu , palnage ca de cateva zile , nici nu m-am uitat la el. Promit ca ma revansez si asta seara organizez un "mic spectacol". Cred ca mi-am saturat familia de atatea spectacole,dar nu au ce sa faca. N-au decat sa ma suporte ,ca nu mai stau o viata p'aci. Revin la timpul meu liber. Da, nu-mi inchipuiam ,ca poate sa fie atat de rau. M-am obisnuit sa ma duc la scoala, sa am activitate, incat, acum parca totul e pe dos. De multe ori, nici nu stiu ce zi este, atat de ...debusolat sunt. Afara nu-mi vine sa ies (asta e rau de tot) . Poate ca ma gandesc prea mult la facultate :-p. Astazi, am avut o discutie cu bunica , despre facultate, despre cazare, ca nu m-am hotarat unde o sa stau pe perioada admiterii (alta formulare nu gasesc:-p). Ma tot gandesc ca ,asta este o problema... grava. Am cateva solutii,dar nu prea imi comvin ... Eu vreau sa stau la camin, in perioada aia,dar nu stiu ,daca facultatea cazeaza. Am sunat, acum ceva timp, la Unatc.Doamna de la secretariat, mi-a spus ca nimic nu e sigur, sa revin peste doua saptamani. Parca vad ,ca sun si imi spune ca nu stie nimic. Nu ma mira, e Romania! M-am interesat, sa stau undeva in chirie,dar e scump si nu stiu foarte bine locatia. Sunt satul sa merg Bucurestiul de la cap la coada. Vreau si eu undeva, aproape de facultate. Nu cer mult. De la facultate la camin,fac aproximatic 20 de minute, hai 25 ca nu stau sa galopez mereu sau 30 daca merg pe bulevard. Varianta cu bulevardul este buna. Treci pe langa o pitzipoanca,iti clatesti ochii, iei o gura de aer poluat de bucale. Asta, daca nu te grabesti. Inainte am admiterea la prima facultate (faculate privata, backup ). Aci imi comvine! O sa stau la un hotel, care nu este foarte departe de facultate. Nu se poate sa nu amintesc si de nenea Bacalaureatu', ca fara el nu se poate. Aaa! Astazi, m-am gandit la ceva tare.Si asa, m-a invitat ,mama sa vin cateva zile la ea. Hmm...Am anazilat problema, si am descoperit ca ma tenteaza,dar in august,ca si asa stau prost cu timpul.Off, sper sa si reusesc! Daca nu , c'est la vie. Trebuie sa fug...ca de 10 minute ma tot striga niste gogosi cu zahar,o delicatete.Yam-Yam. Am fugit. Bafta!! :D

Niciun comentariu: