duminică, 29 august 2010

Morala??? Trageti voi concluzia !!

Aseara am facut-o de oaie. Bine am facut-o pentru ca mi-ami indeplinit dorinta. Imi lipsea o bauta sa, zic asa. Dar orice lucru de genu' asta are si o poveste din care inveti ceva bun.
Lucru bun e ca am descoperit ca nu e ok cu o seara inainte sa bei , sa stai pana dimineata , sa dormi vreo 2 ore si 10 minute si peste cateva ore sa pleci la un drum , cu masina , sa zicem Bucuresti -Slatina. =))) Nu stiu daca o sa repet aceasta prostie ,dar cert e ca nu e bine! Si ajung usor-usor la partea in care te doare undeva de toti si toate(magnifica senzatie:X). Tu trebuie sa te simti bine si asta s-a si intamplat. S-a incercat si o tentativa de repetitie, dar ea ,din fericire ,a esuat si asa nu aveam chef . Nu pot decat sa zic: Bravo Cristi , Altan.

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Pai zi cat ai baut/ce? Tu ai condus masina apoi? Sa avem si noi niste repere.

EscAleR spunea...

Nu conteaza Cat am baut , dar de condus nu am masina , asa ca nu conduceam eu :D Concluzia e clara, nu plecati cu masina imediatdupa bauta !!:D