sâmbătă, 4 septembrie 2010

Admitere!!

Din cauza unor probleme personale, care s-au rezolvat, sa zicem asa, am lipsit o perioada si n-am scris. Eu nu am putut da admitere la UNATC, din cauza decesului bunicului meu si alte cateva probleme. (sa fie lamurit)Asta e !!
Dupa cum se stie facultatile de teatru din Bucuresti , si-au pus admiterea cat mai tarziu,de ce?? Nu stiu. Ceea ce stiu este ca aspirantii UNATC, au un mic respiro, ca sa zic asa ,pana la admitere. Pe 6 septembrie incepe admiterea si se incheie pe 19, sunt emotii mari si ii inteleg si stiu prin ce trec,pt ca n-ai rabdare pana la afisarea rezultatelor, asta in caz de nu pici la prima proba.
Astept sa vad rezultatele pt ca pe majoritatea i-am vazut, vedem care sunt fericitii pe 19 septembrie.
Nici Facultatea de Teatru a Universitatii "Spiru Haret" nu s-a lasat mai prejos, si a pus a doua sesiune de admitere tot in luna septembrie, parca strategic, la o saptamana dupa ce se afiseaza rezultatele de la UNATC. Nu se stie nimic, rezultatele atunci le vedem.
De Facultatea de Teatru a Universitatii "Hyperion" nu stiu prea multe, stiu ca au avut admitere,dar nu stiu nimic de o a doua sesiune de admitere.
Astea sunt cele trei mari si tari facultati de profil din Bucuresti. Sunt si in tara,dar eu nu m-am dat in vant dupa Bucuresti.
Sa vedem ce facem , ca doar suntem numiti "Speranta Teatrului Romanesc " =))


Multa bafta sau CACAT (ca asa se ureaza) tuturor candidatilor care dau admitere la teatru!!

Suspans...

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Auzi, daca imi ureaza cineva mie CACAT, il bag cu botu in el, sa moara calu :)))

EscAleR spunea...

asa se ureaza :d