joi, 16 septembrie 2010

Un job?!

Ieri, am vorbit la telefon cu o colega de facultate , care mi-a vandut un pont, despre un job. Ce presupune acest job??? Pai... trebuie sa ai "papagal", sa faci reclama unor produse, scumpe, pe timp de criza. Nici nu se pune aceasta problema, pana aci avem! Slava domnului din punctul asta de vedere, am "papagal". Colegii am inteles ca 's ok , n-ai ora de mers la job, la mine si asa ar fi part time. Nu sunt impacat cu un singur lucru...imi e ciudat sa ma gandesc ,ca trebuie sa muncesc.
Nu stiu ce sa zic ?? Totul se intampla prea repede, parca , si imi este pe dos. Mi-am dorit mereu sa vina perioada asta ,dar acum parca vreau sa nu mai vina. Greu,dar adevarat.
Restul e tacere...:D

Un comentariu:

Gabriela Lazar spunea...

Hei:D buna...ma numesc Gabriela si sunt o viitoare candidata a UNATC. Imi doresc mult sa pot vorbi cu o persoana din "interior" deoarece am multe intrebari si nu doresc sa vorbesc cu pesimisti,oameni care incearca sa ti franga spiritul si sa iti rupa aripile.Am vazut ca erai foarte optimist inainte de a intra... mi-as dori un id...sau daca doresti tu sa ma adaugi in lista ta . gabriela_ab.lazar@yahoo.com

Promit sa nu fiu vreo hartuitoare:D nici maniaca ...si in majoritatea cazurilor sunt chiar o buna partenera de conversatie. Multumesc anticipat!:D