joi, 16 septembrie 2010

Viata???

DA... Un subiect sensibil. Astazi, pe cand chinuiam telecomanda sa-mi gasesc un program "bun",am nimerit pe Antena 2, la emisiunea "Rai da' buni". Pana aci nimic special.
Au avut o emisiune speciala, Au dedicat-o lu' Horia Moculescu,nu ma intrebati cine e nenea, cautati pe net. Ce m-a facut sa ma uit , a fost faptul ca ,au renuntat la muzica moderna, pentru a canta slagarele unor mari cantareti, care sunt vii si astazi(de precizat). De ce am scris la inceput "Un subiect sensibil"? Spre sfarsitul emisiunii, Nico a cantat o melodie celebra" Ruga pentru parinti".
Melodia asta m-a dat "peste cap", m-a facut sa realizez ca viata trebuie pretuita, ca parintilor le -a fost dedicata .Trebuie si pe ei sa-i pretuim si nu sa ne amintim de ei decat atunci cand avem nevoie de ceva.
O mangaiere care nu e data la timp , nu mai are farmec. Sunt gesturi pe care le putem face, dar din lipsa de timp, lene, riscul de a fi penibil, etc, nu le facem. Automat ca toata lumea din platou avea lacrimi in ochi sau poate lacrima... eu aveam o stare ciudata, greu de descris...parca eram gol. Mda, in acel moment am realizat ca viata e scurta, nu ca nu stiam , si pentru ca se apropie o perioada, putin, dificila , atunci cand plec.Am inceput sa-mi fac un plan: Cum sa fac sa petrec mai mult timp cu ei??
Da, adevarat nu plec in Kongo!E ciudat. Nu stiu ce o sa intelegeti din postul asta, poate mai nimic... Nu va recomand sa ascultati melodia pentru ca "va da peste cap".
Precizez ca este ora 4:48 dimineata. Bafta mie ! :D

2 comentarii:

Madalina spunea...

Paunescu

EscAleR spunea...

Paunescu??? Fac progreze de la Bacovia la Paunescu- ebn =)))