marți, 21 septembrie 2010

Un nou proiect !

Astazi, am stabilit un proiect teatral. Nu am dat atentie pana acum , am zis ca am timp,dar daca s-a ivit,am profitat. Am avut o propunere pentru a pune in scena o piesa de teatru " Omul cu floarea in gura" de Luigi Pirandello. Credeam ca o sa debutez in lumea asta , cu examenul de sementrul 1.
Cum e vorba aia ??? "Ce e in mana, nu-i minciuna!", asa am facut si eu. Este o piesa grea,dar frumoasa. Sper sa ajung sa ma impac bine cu personajul. Nu prea am jucat pana acum genu' asta de personaje si imi face placere sa incerc lucruri noi. Ce personaj joc , n-o sa spun!
Momentan o sa ne intalnim si o sa facem citire la masa, apoi vedem cum merge. Personajul meu e cu semn de intrebare pentru ca cel care se ocupa ar vrea sa joc alt personaj. Nu stiu, pe viitor stabilim ce? si cum ? Astept cu nerabdare sa incep repetitia pentru aceasta piesa. Piesa o sa aiba 3 personaje doua cu replici si unu fara. Este un concept nou, in piesa asta.
Pe mine ma fascineaza aceasta idee, pentru ca nu s-a pus ever in stilul asta. Sper sa incep proiectul cu dreptul, ca sa am noroc. Sper ca piesa sa atraga si sa-mi incep cariera cu bine!
Ma repet: "Omul cu floarea in gura" de Luigi Pirandello,se numeste piesa. Bafta mie ! :D