vineri, 17 septembrie 2010

Rezultatele de la UNATC!!

Astazi, s-au afisat rezultatele de la UNATC, sectia actorie... Nu imi vine sa cred,ca majoritatea cunoscutilor , colegilor mei au picat! Nu stiu ce s-a intamplat?! Daca anul trecut s-a intrat la actorie/buget cu media 7.07(ultima medie), anul asta am inteles ca s-a intrat cu o nota de peste 8. 50,parca(revin cu un edit, cand aflu exact),nu-mi vine sa cred ce mult au ridicat baremul.
Anul asta au fost 231 de candidati numai la actorie...sunt foarte multi,tinand cont ca sunt doar 46 de locuri la buget si doua la taxa. Am inteles ,ca au bagat un pic peste cifra de scolarizare afisata pe site,proabil ca nu s-au ocupat toate locurile pe la regie de teatru, coregrafie...
Din cei de la curs, stiu ca a intrat doar o fata Andreea, fata asta are o energie de te da pe spate.(asta e un avantaj). Bravo ei !! Probabil, ca printre cei care sperau sa prinda un post la actorie, astazi a fost multa tristete,dar sa ne amintim ca putem incerca si la anu! Nu trebuie sa faci o drama din asta sau sa te gandesti ca nu esti talentat. Incerci si la anu, vreau sa va reamintesc ca sunt multe facultati de teatru in tara sau in Bucuresti(sunt trei) si sunt bune. Cand te duci sa dai admitere la actorie trebuie sa fii foarte bine pregatit ,altfel nu poti intra,sa iti pregatesti foarte bine acel repertoriu. Aci imi permit sa spun , ca da se intra si cu pile, ca talentul nu este mereu PRIORITAR.Foarte multi fac meditatii cu prof. din facultate si asta este deja o pila...acum el-candidatul- trebuie sa aiba cateva calitati si e ca si intrat. Am spus-o si p'asta. M-am abtinut pe forum ,dar aci pot sa spun ce vreau , chiar daca ma injura lumea.
Trecand peste, in UNATC se face treaba(de cele mai multe ori),problema e sa vrei sa inveti. Cat despre studenti, ne asteapta , spun "ne",ca si eu sunt student in anul 1 si stiu ca e greu , chiar daca nu la UNATC. Trebuie sa muncim mult , ca sa putem face ceva in meseria asta,pentru ca lumea si asa nu ne considera suficient de pregatiti nici nmacar in anul 3 ,cand incercam sa jucam profesionist 100%.
Bafta celor care au intrat la UNATC, multe "succesuri"si sa ne vedem pe scena. :D

11 comentarii:

Adela spunea...

Buna...Si eu am picat la Unatc anul asta si voiam sa te intreb, daca stii ce facultati de teatru mai au admitere acum, in toamna.

Cristian Mihai spunea...

Eh, n-a fost chiar asa de mare ultima medie, a fost pe undeva pe la 7,05 sau ceva de genul. Au intrat 52 de persoane dintre care 2 la taxa, in loc de 46 buget si 2 taxa cum era afisat pe site.
Mai dureros e ca au intrat persoane care intrebate la interviu cand a fost revolutia pasoptista au raspuns ca a avut loc in decembrie 89.
Sa traiasca adevaratele valori ale societatii romanesti si cultura generala. Reggeton tza, nebunia lui Salam for the win!

EscAleR spunea...

Adela, in Bucuresti Facultatea de teatru A Universitatii Spiru Haret,organizeaza admitere. Te poti inscrie de luni. Daca suni sau te duci personal la secretariat o sa gasesti mai multe informatii/:DBafta!!

EscAleR spunea...

Cristi chill! Nu iti fa atata sange rau! Esti la teatru, conteaza unde??
Tot profii aia ii ai, tot actorie faci, lasa "cultura", acolo unde trebuie sa fie. Pe scena se vad adevaratele valori, nu in facultate.

Anonim spunea...

mai stiu si eu o tipa.a zis la interviu ca New York e capita SUA.asa ca....atata cer atata primesc.

EscAleR spunea...

Nu ma mira =))Puneti-va si voi un nume:D

Raluca spunea...

E trist ce se intapla acolo,eu am picat anul trecutm dar a intrat o tipa care nu avea diploma de bac.....mai e nevoie sa spun ceva ???

EscAleR spunea...

Da, cred ca stiu despre cn e vb. NU stiu ce sa zic , eu nu am dat la UNATC,dar sunt student la teatru si iti spun ca e greu.
Analizeaza problema, poate si tu gresesti pe undeva... Eu cand ma gandesc la admitere imi vine in minte un cuvant, penibil (!),deci ori incerci la alte facultati ori ramai axata pe UNATC.Bafta !

ana spunea...

Buna, am dat si eu (intamplator) peste discutiile voastre si tot intamplator sunt studenta la U.N.A.T.C., de la inceput vreau sa lamuresc faptul ca nu cunosc nicio persoana de pe acest blog, deci nu am nimic cu nimeni.
BUN...as vrea sa "lamuresc" vre-o 2, 3 chestii:


1. referitor la cea ce spunea "EscAleR"- si anume: "Cristi chill! Nu iti fa atata sange rau! >>Esti la teatru, conteaza unde??
Tot profii aia ii ai, tot actorie faci...<<<<<"
-foooarte gresit sa spui ca nu conteaza la ce facultate esti. Atunci, permite-mi sa-ti pun si eu o intrebare: DE CE AI DAT ADMITERE LA UNATC, daca "nu conteaza unde/si daca tot profii aia ii ai, tot actorie faci"???!?!, nu inteleg de ce ai dat admiterea la UNATC, ma rog, poate nici tu nu intelegi, iar asta cu siguranta ar explica totul.

2.acelasi "EscAleR" mai spunea o "chestiune" destul de interesanta, si anume:
"Eu cand ma gandesc la admitere imi vine in minte un cuvant, penibil."
-iata de ce nu ai intrat la UNATC, aici oamenii care sunt admisi NU cunosc cuvantul "PENIBIL", jena, rusine si altele de genul acesta. Imi "rapesc" din timpul meu pentru a-ti un sfat:

-in cazul in care iti doresti cu adevarat sa devii "ACTOR" si nu, absolvent al unei amarate de facultati, din categoria "muncim 5 ore pe zi" (din discutiile tale, am observat ca esti o persoana muncitoare, harnica, o persoana care este dispusa "sa traga")atunci, esti mai mult decat binevenit la admiterea UNATC-ului, chiar daca ai mai dat admitere si nu ai intrat; trebuie doar sa stii ca aici muncesti minim 10 ore pe zi (asta cine NU vrea sa muncesca) cine vrea sa muncesca, ajunge sa "locuiasca" in facultate: mananci, dormi, te trezesti printre recuzita veche si colegii care repeta!!!


ps: este foarte comic sa auzi tot felul de "legende" despre admiterile de la UNATC, atat de comic incat, inevitabil "comicul" acesta degenereaza intr-un fel de..."incompetenta umana" din partea "lansatorului...legendei" ca sa zic asa!

repet, nu am nimic cu nimeni, insa, in viata, e mai bine asa! direct!

o seara frumoasa!

EscAleR spunea...

Da, e normal sa aperi institutia unde inveti !
1.Daca citeai cu atentie, ceea ce n-ai facut(!),daca tot te roade pizma, vedeai ca eu nu am dat la UNATC... Ci pur si simplu vb cu niste colegi,care au dat si care au picat... Eu am preferat sa stau.
2. Fac o gramada de lucruri, pe care voi sigur nu le-ati facut, si ne intrebam de ce sunt actorii slabi??? Pt ca nivelul de actorie este mult mai slab, asta e adevarul dureros, ca o facultate particulara poate face mai multa actorie...trist,dar adevarat!!!
Citeste cu atentia data viitoare...doar la doua puncte ti-am raspuns pt ca atat am avut rabdare sa citesc din comentariul tau plin cu aberatii! P.S. Eu am stat si 14 ore in teatru si chiar am dormit acolo (nu 5 ore)...nu vb ca sa nu adormi!!


O zi faina!

EscAleR spunea...

Eu nu am spus legende, ci pur si simplu niste lucruri pe care le stiu eu... Nu inseamna ca nu am trecut pe la UNATC, sa mai vad din cand in cand, pentru ca nu am timp atat de mult, o piesa sau sa trec si sa vb cu amicii care invata acolo... In post se afla parerile mele...:D