duminică, 19 septembrie 2010

Fuck ! Povestiri din cripta ...

Este ora 06:08 dimineata si nu am somn. Sunt de belea cu programul asta. La ora asta eu ascult Grasu XXl "Jos,jos,jos."-FATALITATE. Bine asta ca sa-mi ocup timpul cu ceva . Stiu sigur ca ,daca ma pun in pat, nu ma ia somnul. Sa vedem cum o sa ma descurc cu noul meu program de "liliac".
Barem sa fii fost beat, intelegeam sau cel putin ma chinuiam,dar nu sunt. Incep sa ma simt ciudat...WTF, de la un timp nu stiu ce se intampla cu mine?? sa fie oare sangele ,care fuge din ce in ce mai rapid prin vene??? Ole, sa nu inceapa sa fiarba... Clar, cred ca stiu ce am...am nevoie de distractii cat mai multe, asta e remediul! Acest timp trebuie ocupat cu ceva. NU e pacat sa treaca viata pe langa mine si eu sa nu fac nimic ??? Stau in fata calculatorului si scriu, poate citesc ceva...dar sunt satul de citit! Citesc de ceva timp la un Stanislavski si parca nu se mai termina.
Azi vorbeam cu o colega la telefon, Narcisa care ma ruga sa-i zic si ei niste piese de citit,ca ii e frica ca o intreaba profii acum cand incepem ce a citit ea in vacanta. Probabil o sa-i spuna , ca a citit carti postale. Eu nu am putut sa-i recomand nimic, ca nici io nu's usa de biserica. Ce reclama imi fac, una"buna". Am mana posedata de un demon...sa nu ma credeti , eu sunt un tip foarte studios, citesc cel putin doua carti zilnic.=)) Imi da cultura pe nas!
Uite, de exemplu astazi, ca sa ma cultiv am cautat niste postari pe videoblogul lu' Alice, tipa e tare ! Ma amuza, multi o injura in commenturi,dar n-o atinge nimic pe fata. Am vazut-o pe la unatc, si uite ca dau din casa,n-o cheama asa. Numele-secret discret =)) Revenind la postarile ei, sunt funny! daca esti intr-o seara in care n-ai ce face, e un remediu bun. Acum cautati , dar nu ma injurati daca nu va plac. Am inceput sa ma frec la ochi, asta e semn bun ca ma fura somn'. Gata termin cu balinernele si pun punct acestui post. The end ( la 6:26 dimineata:d)

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Apropo de Alice, am intalanit-o si eu la Portile sau Usile Deschise. Gagica regizase un fragment pus de niste copii de anul 1 de la Zamfirescu. Tinerii bunicei pentru primul an... Si o abordez cerandu-i sa-mi explice de ce ajungand in anul 3, viitori actori inca zbiara efectiv pe scena, nereusind sa se exprime coerent folosind intreaga paleta de mijloace avute la dispozitie si finisate in 3 ani. Mi-a zis ceva la genul, ca e o problema de perceptie :(( Brut, simplist, expeditiv, altfel decat ma asteptam de la un viitor regizor sau ce naiba vrea ea sa se faca.

EscAleR spunea...

Din cate stiu a terminat actoria,probabil regia a fost un optional.
MUlti au tendinta sa tipe...de ce pt ca nu sunt destuld e expresivi sa atraga atentia spectatorului, asta dupa parerea mea e o buba cu puroila adresa preparatorilor. Da, tipi ,dar daca tot testul o iei ca pe maidan inseamna ca trebuie lucrat pe nuante si etc, e munca multa aci. Textul se intelege, ilinveti il pui in scena. INcerci sa intelegi ce presupune un personaj,cum gandeste, cum actioneaza,etc. Multi fac actorie, putini o inteleg (si nu e zisa de mine vb asta)=))) Ca m-am abatut putin. Nici pe mine nu ma apuca diareea verbala, de ce ?? Pt ca daca ma apuc sa vorbesc in termeni specifici, cel care ma asculta ar intelege ca incerc sa ii vorbesc intr-o chineza avansata, asa ca apelam la etrmeni simpli si directi. In plus n-o vad pe tipa in felul asta.