vineri, 10 septembrie 2010

Soc !! Dar e un "soc" placut!

Cautand una, alta pe youtube, am gasit un clip cu Alexandra Stan. E tipa care canta "Lollipop", era cat p'aci sa pic in cur de pe scaun. Da, greseala mea, trebuia sa-mi dau seama ca imaginea de pitipoanca din videoclip e una falsa(un rol). Nu puteam in veci sa mi-o imaginez cantand live ,si sa cante si asa de bine. Tipa stie meserie la propriu!! Ca mine sunt foarte multi, care gandesc acelasi lucru despre ea, arata bine(e buna) , si cam atat.
Nu suntem noi de vina,ci televiziunea care ne-a imbacsit cu atatea dudui,care nu au voce ,dar au ce arata. Nu spun ca e un lucru rau ,ca sunt placute la vedere , nu sunt ipocrit,dar nu reusim sa ne dam seama,care e fake si care e reala. A ales o melodie a Rihanei, "Take o bow", o melodie superba, lenta , care ajunge imediat la sufletul ascultatorului si in plus trebuie sa apreciez si engleza ei, o canta bine(felul in care pronunta cuvintele). Ce sa zic , ca am ramas fara cuvinte... Bravo Alexandra si detecteaza-ne in continuare, asa cum te pricepi tu , si cu imaginea ta si cu vocea. BRAVOS!!!!!!!
Omul cat traieste -invata ! :D

Niciun comentariu: