sâmbătă, 21 august 2010

O emisiune tare!

Ma uit pe Antena 2 si vad o redifuzare,pe care eu nu am vazut-o, dar e ok o vad acum. Emisunea Stele sub lupa,care a adunat numai persoane importante in aceasta seara. Olga-Delia Mateescu, Elena Merisoreanu Nae Lazarescu si Vasile Muraru. Asta este, dupa parerea mea , o editie de colectie a acestei emisiuni. Mda, ca sa fiu un pic carcotas, o sa spun ca deja trei actori intr-o emisiune, e prea mult,daca adaugam la reteta o moderatoare care vorbeste "putin" si o cantareata, bomboana de pe tort,reteta este gata.
Nae si Vasile, vorbesc despre experienta lor in teatru,este fascinant. Si doamna Delia,actor si dramaturg de profesie, a inceput sa vorbeasca despre realizarile dansei si despre studentii din U.N.A.T.C. si (uite ca si aci intra UNATC-ul),despre o piesa, care spune dansa ,ca a castigat premiul UNITER...si eu am vazut piesa,din pacate nu m-a fascinat atat de tare.(ca sa fiu bun). O sa ma rezum doar la cei trei actori, pentru ca sunt pe target-ul meu. Mda, as vrea sa spun multe,dar vreau sa incerc sa spun numai lucruri bune. De ce ma napadesc ideile negre in acest moment,offf...
La un moment dat Doamna Olga a fost intrebata de moderatoare,daca exista studenti in facultate,care sa le semene celor doi, Nae si Vasile. Intrebarea a fost buna, a bagat-o in ceata=)),dar a incercat sa fie diplomata si sa dea un raspuns,fara sa sa se simta jigniti, stimabilii.
Mda, am vazut si eu generatia UNATC, si nu pot decat sa spun , ca sunt buni. Cred ca am spus tot.
P.S. Emisiunea e una frumoasa, invitatii sunt ok. :D

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Hai noroc nea Escalere. Nush ca actori sun Nae si Vasile dar eu unu' am 2 intrebari pt tine:

1. Cine e doamna Merisoreaza?
2. Ce doamne iarta-ma inseamna ultimul cuvant in constructia: "fara sa sa se simta jigniti, stibalii"?

Haules.

EscAleR spunea...

O mica eroare, nu avem nici diacritice,dar totusi cred ca ai inteles, de la inceput. :D Multumesc pt atentionare , nu stau mereu sa citesc, si atunci cand esti "bagat in febra scrisului", nu esti atent pt ca vrei sa-ti duci ideile la bun sfarsit :D