sâmbătă, 14 august 2010

Teatru!!!

De la un timp adorm foarte tarziu,asa ca ma hotarasc sa caut una alta pe net,citesc pe bloguri despre teatru,actori,piese,etc. Dupa o ora de citit pe net imi vine un chef de teatru nebun, asa ca pun mana pe prima carte de teatru si ma apuc sa citesc. Cartea e de Goldoni si ma hotarasc sa recitesc "Sluga la doi stapani", piesa e foarte tare! La inceput m-am ferit de ea, pentru ca auzisem ca nu e misto,dar dupa ce am citit-o prima oara am aflat ca nu e deloc asa. Piesa are de toate, asa ca v-o recomand(celor care n-au citit-o).
Ziua n-am chef sa citesc, ba e prea cald, ba dorm,ba am altceva de facut. Imi pare rau ca nu aloc mai mult timp pentru citit,o sa vina vremea cand o sa trebuiasca sa citesc la foc automat ,pentru ca desteptul de mine n-a binevoit sa citeasca cand trebuia.
Asta e, riscul meseriei! Poate ar trebui sa citesc cate ceva din bibliografia din anul 1, ca sa nu ma aglomerez atunci,dar nu am chef,pentru ca sunt numai carti de teorie. Si asa presimt c-o sa-mi dea pe nas,teoria teatrului,istoria teatrului si alte materii d'astea,"pe care le ador!"
Abea astept sa dau cu nasul de improvizatie scenica, de vorbire scenica, de arta actorului, astea astea sunt materiile pe care le iubesc, restul sunt de umplutura. Specific ca optionalele sunt de cacat,estetica,cultura si civilizatie,wtf??? La ce-mi trebuie atata teorie despre teatru?! Prefer materiile practice.dar sa trecem peste, ca pana atunci nu mai este mult.
Este ora 4:10 si nu am somn,sa mai citesc ecva, mi-e ca ma ia somnul la jumare si n-o termin...lasa ca citesc eu maine-maine seara cel mai probabil,ca maine pe zi e cald , seara o sa ies prin oras si cand o sa vin, cel mai probabil, n-o sa mai cites nimic cand vin, dar s-o lasam asa.
Apropo de bibliografie, vai cate titluri sunt aruncate pe site,astia nu se gandesc ca nu suntem roboti si ca mai avem si o viata de trait, nu sa ma afund in carti. Stiu ca se merge dupa motto-ul :"In meseria asta,toata viata inveti.",dar o dau incolo de treaba-ce e mult, e mult!
Totusi ...daca nu tampesc in primul an, n-o sa mai tampesc ever.
Momentan mintisoara mea face o mie de scenarii, despre cum o sa fie in prima zi de facultate. Pot sa-mi dau cu presupusul, ca o sa avem un discurs "emotionant ", tinut de distinsii profesori de an, poate urmeaza si in clasa un discurs cu bla-bla, si toata saptamana suntem ambetati si refuzam sa credem ca a inceput anul,asa e peste tot.
Ceea ce este ciudat pentru mine, e faptul ,ca de la inceputul anului si pana la examenul de anul 1 , sementrul 1, nu e mult, ca oricum dureaza pana se alege piesa si fragmentul, pe care o sa/o sa-l, o jucam cu mandrie =)), pana se invata,aci saracii de noi nu ne intreaba nimeni de sanatate,n-ai decat sa bagi text ca Berila, bagi si pe nas si pe urechi, ca si asa la un moment dat ,o sa -l dai afara.
Depinde de modul cum il dai. Probabil ca emotiile or sa fie coplesitoare ,ca da avem si d'astea,ca nu suntem roboti. Si vedem ce note luam,Domane ajuta sa fie mari!
Apropo, sunt curios cum se va desfasura examenul la vorbire scenica sau improvizatie scenica, pentru ca la partea de dans n-am greturi. Aaa mai e si ala ,"preferatul meu ",la canto...aci din pacate nu prea excelez,asa ca e de munca cu mine. Ureche exista,din pacate vocea ne-a parasit sau corect ar fi sa spun ca nu am vocea lucrata,pare mai interesant asa. Mda, e bine ca totusi e un parc in zona si mai izoleaza cat de cat, bine ar fi sa va faceti asigurare la geamuri, pentru ca eu nu raspund de nimic,atunci cand cant=)).
Vai cat pot sa vorbesc de unu singur,mai bine spus sa scriu. Eu intreb, eu raspund,dar ultimu' control a fost ok.
In sfarsit casc, ce sa zic , ma plictisesc si pe mine cu povestirile mele din cripta. Gata nu mai scriu! Am plecat la somn. Asa ca somn usor,care nu are somn-asta e !Eu am fugit,bafta! :D



Niciun comentariu: