marți, 17 august 2010

Jason and Jeanine - One last breath





Bravos!

Magnific! Senzational! Cata eleganta, ce mobilitate,cata pasiune. Mi-a placut foarte mult,pacat ca tine putin.
Stau si ma uit la felul in care danseaza,nu sunt la nivelul asta, poate daca puneam mai mult accentul ajungeam si aci. Fac si eu contemporan ,dar astia parca plutesc...Baletul este cel mai important in meseria asta. Cand privesc ma reindragostesc instant de meseria asta,dar are un mare dezavantaj,si cred eu ,ca e cel mai important ,care te face sa te gandesti de 7 ori daca vrei sa faci asta. Faptul ca meseria ta ,de dansator se incheie prea devreme. Pot sa fiu coregraf si fara scoala,actoria imi ajunge si sper ca in viitorul apropiat sa-mi indeplinesc visul. Acela de a avea o sala de dans,numai a mea.
Ma uit si raman fascinat,de fiecare data. Sincer, imi place ,dar sunt constient de un lucru, pe vremea cand dansam zilnic, ore in sir , stateam in sala multe ore, veneam acasa cu maini si picioare scrantite,eram la pamant, spatele ma durea groaznic. Corpul tau ,care iti este si instrumentul in aceasta meserie,sufera mult ,poate ca acum nu-mi dau seama ,dar mai tarziu toate astea se vad. Eu ajunsesem sa stau atat de mult in sala , era sa ma si operez,din cauza asta. Una din operatiile mele am facut-o si datorita efortului depus.
Spun asta ,pentru ca atunci ,cand alegi aceasta meserie trebuie sa te gandesti si la tine. Nu dansezi o viata,dar daca ajungi la 30 de ani ,ajungi greu. Multi au trecut poate peste ,dar ma intreb cat sufera?? Va spun eu, mult. Dar pentru meserie si pentru arta te sacrifici,dar in Romania nu se merita. Pentru cativa banuti si pt putina celebritate, astea se duc cu timpul. Faceti ceea ce va place ,nu va lasati influentati ,dar ganditi bine,inainte de a lua hotararea! :D Bafta!


Edit: VOI ce parere aveti despre coregrafi, despre dansul contemporan ,despre dansul in sine si ce este cel mai imporatant , se merita sa faci asta in Romania??

2 comentarii:

Anonim spunea...

asta inseamna preludiu artistic... bv f frumos

EscAleR spunea...

Da poti sa -i spui si preludiu...sunt multe interpretari. :D