vineri, 13 august 2010

Tragic!!!

Citind pe net tot felul de articole despre teatru, am citit un interviu luat actorului Eugen Jebeleanu,care a terminat anul asta la UNATC.El spunea in interviu ca Mara Carutasu n-a fost admisa la master si m-a surprins. Nu-mi vine sa cred ce aud, fata a a jucat in cateva spectacole la UNATC pt licenta, trebuia sa aibe doua,dar ea cred ca a avut cinci, si nu se incheie aci, fatalitatea continua. A luat premiul pentru cea mai buna actrita si a avut multe nominalizari. Nu e corect!!
Eu doar am vazut-o jucand, de cunsocut n-am cunoscut-o personal. In Agnes, a avut un rol destul de bun,in Lebada la fel, etc. E un mare pacat. Dar poate e de vina si nr. de locuri , care ,poate este prea mic.
Ma repet, e un mare pacat, ca n-a intrat.Bafta anul urmator!

Niciun comentariu: