sâmbătă, 14 august 2010

Circul Orlando. Duceti-va !!


Am vazut un spectacol de circ frumos si modest , dar FRUMOS!
Automat pt ca pretul n-a fost asa mare, nici numerele nu au fost atat de multe.
Eu m-am simtit extraordinar, am retrait o perioada frumoasa a copilariei mele, o perioada in care mergeam la circ si vedeam tot felul de numere cu animale, acrobatie, etc.
Stateam in stal si ma gandeam cat de greu e sa faci asemenea numere, e mult mai greu ca in teatru ,asta cu siguranta,de aceea artistii de circ au tot respectul meu .
Am vazut si numere comice,cu clovni. Ceea ce este trist ,este faptul ca lumea nu prea vine,inteleg ca e criza ,dar totusi 15 lei nu este un pret atat de mare in comaparatie cu munca depusa de ei ,ca sa le duca la bun sfarsit astfel de numere. Am sa pun si o poza cu mine si cu dresoarea de serpi.
Apropo astazi pt prima oara in viata mea , am pus mana pe un sarte "mic", un piton de un M si ceva, care atarna de gatul meu,dar am vazut ca avea instincte de hot sau erotice??? Coada lui a intrat pe sub tricoul meu, si in momentul ala duduia a apasatsi aparatul a declansat si mi-a facut poza. Clar , nu este reusita,dar ea atesta curajul meu de a sta cu sarpele atarnat de gatul meu. =)) Am facut-o si p'asta. La sfarsit s-au prezentat frumos si au primit aplauzele meritate!!.
Unde vedeti Circul National"Orlando", duceti-va nu aveti nimic de pierdut ! Bafta sau Cacat cum se ureaza in lumea asta :D

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Dude, poza asta de vis :))) Eu cred ca ai dat o dovada mai mare de curaj cand ai stat langa entitatea din stang ta, decat cand ai tinut sarpele ala. :)) Glumesc. Hai pa.

EscAleR spunea...

Ce-ai cu doamna,era obosita! Arata mai bine,nemachiata. Asa ...:-p.