sâmbătă, 21 august 2010

Frumos!

Ieri am fost la dans...mi-a fost dor de sala . A fost ok, am dansat putina salsa, rumba si vals lent.
Eu am pus accentul pe vals lent, cu efortul inca nu sunt obisnuit, ar trebui sa mai stau ca nu sunt ok,dar am vrut sa-mi amintesc, ca uitasem niste pasi de dans.
In primul an, fac vals si d'asta am tinut mortis, intr-un fel abea astept,dar intr-un fel as vrea sa dureze cat mai mult, perioada asta.
M-am simtit in largul meu, mereu in sala de repetitie ma simt bine.
Am vorbit si de examenul meu, ca am examenul de diploma la coregrafie acu' in septembrie, nu stiu ce sa fac. Habar nu am ce sa dansez,ca vreau sa fac ceva pe fuga, ca nu stau sa fac coregrafii complicate acum. Tot cel stadard ma atrage,cel latino e mai greu, mai greu din pucntul de vedere al coregrafiei , petnru ca trebuie facuta de mine si trebuie sa-mi invat si partenera, si nu am timpul necesar, asa ca raman la standard. Sa vedem daca vals sau tango.
Ieri am ascultat melodia Cezariei Evora -Tango to Evora, superba melodie, si m-ar tenta sa incerc sa dansez pe ea. Off mie nu-mi place sa fac lucruri de mantuiala,dar nu prea am timp sa repet. O sa vad ce pot sa fac,sper sa am timp , sa fac un tango simplu si frumos, ceva in imaginatie mea exista. Viata mea! Ce grele e arta. Spun aci , ca daca nu -l fac acum la examen asta, pentru examenul de dans scenic de la facultate il fac atunci, concluzia : de facut tot fac tango pe melodia asta. Sa vad cum fa... revin cu amanunte. Bafta mie !:D

Niciun comentariu: