miercuri, 4 august 2010

Frumos din partea mea.

Ieri am vorbit la telefon cu o colega de faculate,Narcisa pe numele ei, si am zis s-o punem de o ieseala. Ea avenit in oras, si era urat din partea mea sa o las sa stea in casa. Precizez ca ea isi doreste sa se muete aci ,iar eu abea astept sa plec din orasul asta. Nu ma intelgeti gresit ,dar pt mine aci nu sunt conditii.
Ne-am intalnit,i-am dat si o carte cu Romeo si Julieta de W. Shakespeare.
Am luat cu mine si un amic, si ne-am intalnit cu vara ei si cu alte cateva prietene,dar din pacate nu am stat mult , pt ca ea isi dorea sa vada un parc. Isi dorea de ceva timp , asa ca am zis sa mergem, sa vedem. Vara ei, cand am plecat , i-a spus: " Vezi ca baietii de la Slatina sunt perversi!", m-a pufnit rusul,chiar daca a spus-o in gluma. Am mers in parc, am stat de vorba si am inceput sa povestim pana am dat-o cu totii intr-un ras isteric,ca lumea din jur pleca. Erau indragsotiti care se pupau, se giugiulea ,si clar, noi ii deranjam,dar asta nu conta! Ea ne tot povestea despre viteii si despre iepele ei de la tara. Am ras ,atunci am realizat ,ca nu am sanse sa ma plcitisesc la ore,Nici macar la istoria teatrului,daca o am colega de clasa. Am mers si la muzeu, e si acolo un parc mic , o fantana arteziana cu muzica ,care in acel moment nu canta(e cirza), asa ca am zis sa punem muzica pe telefon si sa dansam putin. Lumea se uita,dar noi este hartisti si bohemi si cand ne simteste bine ,ne simteste bine! Am spus si bancuri, am ras si am vorbit despre teatru. Eu pe fata asta am vazut-o a patra oara in viata mea ,dar parca o cunsoc de-o viata. Amicul meu a vuzut-o pt prima oara in viata lui , si i-a lasat o impresia buna, ba chiar daca ar avea ocazia ,s-ar si combina cu ea. Intr-un final am plecat acasa ,pt ca era obosita si am dus-o pana la scara, sa fiu sigur ca ajunge acasa. Cand ne-am despartit,spune in gluma:" Sa ma suni cand ajungi acasa, ca poate se da vreo duduie la tine si vreau sa stiu daca esti bine!". M-a pufnit rasul, si am spus:" Ete la ea , o adusai acasa si acum face d'astea...". Automat ca atunci cand am ajuns acasa am sunat-o si i-am spus ca era sa ma rapeasca o blonda ,dar m-am gandit la ea, asa ca am renuntat.=))
Astept sa inceapa facultatea ,ca de plictisit cu ea, ca si colega nu cred ca am sanse. A fost o seara placuta si am avut o companie draguta. Bafta mie !:D

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Man, nu mai astepta. Arde-o!! The sooner, the better. Si asa, la faculta, nici nu te plictisesti si ai si pe ce aplica kamasutra aia de ne ziceai mai sus. Bafta tie!!

EscAleR spunea...

ok, Cum spui tu :;;;;-p