joi, 12 august 2010

O zi foarte plictisitoare !!!!

Astazi am murit de plictiseala, secundele erau ore si minutele erau zile. Foarte nasol, am incercat sa-mi fac de lucru, sa vorbesc pe mess, sa ma ocup de blog,poate -poate trece timpul mai repede,dar nici pomenealam si am avut si un bonus, caldura care m-a calit pe toate partile. Daca am vazut ca asa stau lucrurile, am plecat pe arsita aia la kaufland, sa ma aprovizionez,urata treaba,dupa m-am dus sa ma tund,apropo mi-am tras o tunsoare noua. Cand am ajuns in casa eram plin de transpiratie si de par , asa ca am fugit repede -repede la dus,ca nu se mai putea!
Poate asa simt ,intr-un fel ,ca vreau sa treaca repede timpul sa vina facultatea,nu stiu ce sa zic...sunt si nerabdator.
Mi-am facut prieteni noi pe mess,dar ca si mie , si lor le e cald. Aci o pot trage pe Inocentaaa de urechi, pentru ca nu vorbeste cu mine, si ei ii este cald,dar eu sunt plictisit. Poate ca s-a saturat de mine??? Sau nu ??? Inocentoo astept raspuns aci!:*
E clar ,caldura imi afecteaza creierasul si mie. Pofta de mancare nu am, somn nici atat, sa ma ingrijorez??? Lasa ca nu am nimic!
Sa vad ce fac in continuare,presimt ca o sa am o seara lunga :-p.
Bafta mie!:D


Edit: Voi ce-ati facut azi ???

2 comentarii:

Anonim spunea...

aha stiu cum e si aici e la fel :)))

EscAleR spunea...

:D