joi, 30 decembrie 2010

Un an bun !!!

Anul 2010, a fost un an foarte bun! Sigur n-o sa-l uit. De ce ???
Pentru ca am avut foarte multe (si importante) realizari: Am terminat cu bine liceul, am luat bacul, am intrat la facultate. Sunt realizari importante, care mi-au marcat viata.
Noul an, 2011,vreau sa fie la fel de bun, daca n-o sa fie mai bun, sa-mi aduca multa sanatate, noroc si fericire:
- Sanatatea:am nevoie de ea,ca sa pot sa fac fata provocarilor din noul an
- Norocul: sa am noroc si sa trec examenele,care sunt multe
-Fericirea:asta vine automat,daca cele doua de mai sus exista.
Sfarsitul anului imi aduce si o petrecere, ca nu se putea altfel. O sa-mi petrec sfarsitul anului cu colegii si sper sa fie o petrecere bestiala!
Asta e ulima postare pe anul asta, asa ca RAMAS BUN! Ne vedem la anul, in 2011. :D


La multi ani!
Antonio Tadeus Mincă

Niciun comentariu: