luni, 13 decembrie 2010

Progrese !!

Da, a trecut aproape un semestru si inevitabil am crescut(profesional ,ca sa zic asa). Nu ma asteptam sa apara asa repede sau da ma asteptam ,dar nu gradul asta! Cand am fost sa dau admitere aveam impresia ca stiu, dar doar aveam impresia, am descoperit dupa cat de praf sunt.
Lunile astea am invatat cat am invatat in ani de zile poate. Pentru un student la actorie, e o sansa sa repete intr-un teatru, sa lucreze in conditii profesioniste,etc. Lucrul asta, te ajuta foarte mult.
Am intrat in facultate cu limite si am descoperit ca pot usor,usor sa urc nivelul.
Imi aduc aminte ca in primele zile a intrat domnul Malaimare in clasa si a spus: "Toata lumea o sa faca salt mortal!", pe un ton impunator,atunci eu am spus instinctiv" Aoleu!". A auzit si a intrebat : "Cine a spus AOLEU????", dar am scapat pentru ca fiind multi in sala nu a reusit sa-si dea seama cine e "vinovatul". Acum rad cand imi aduc aminte, cat de speriat eram de SALTUL MORTAL.
Si ca tot sunt in zona amintirilor, sa mai spun una.
In prima zi ,cand am fost la impartirea pe grupe,automat ca nu stiam ca domnul Malaimare o sa ia clasa,la un moment dat am fost ridicat in picioare si am fost examinat pana in maduva oaselor (exagerez putin), oricum cert e ca ne -au impartit ca pe vite sau daca preferati varianta mai frumaosa ,ca pe mere si covrigi.Am trecut prin "examinare" si daca am vazut ca nu sunt vrut, nu am asteptat o a doua sansa, asa ca am zis ca vreau la domnul Malaimare.
Pe moment nu am realizat, si inca nu eram sigur de alegerea facuta, putin mai tarziu am descoperit ca da, este buna!
Anul asta am facut vreo trei alegeri ,care mi-au schimbat viata radical, si am realizat in timp ca alegerile au fost bine luate.
Acum astept examenul...sunt curios cum o sa iasa,chiar daca avem de muncit inca mult. Sunt sigur ca o sa iasa bine ! Bafta noua !! :D

Niciun comentariu: