miercuri, 15 decembrie 2010

O veste minunata !!

Azi, credeam ca o sa fie o zi normala,dar m-am inselat. Azi am reusit sa ma pun mai bine in valoare si sa lucrez si cu sabiile mari.
Ziua a inceput cu repetitii puternice si am continaut cu ora de scrima. Am repetat momentele cu sabia. Imi place ,ca totul incepe sa curga din ce in ce mai bine...
Cand credeam ca nimic nu mai poate saa ma surpirnda, a venit vestea buna. Am vorbit cu domnul profesor, ii multumesc pe aceasta cale si doamnei Anamaria ,care a tatonat terenul pentru mine,si mi-a propus sa lucrez in teatru ...ca plasator. Pur si simplu stau la usa din sala de spectacol, ajut lumea sa-si gaseaca locul, trag draperiile si gata. Nu fac cine stie ce,dar asta e si important, ca nu mi-as putea permite sa am un job mai greu...Aste ma ajuta sa duc si facultatea in paralel cu job-ul.
Am avut si o mica peripetie, cu costumul. In loc sa-mi dea pantalon de stofa si camasa, mi-au dat un trening,bine ca am avut inspirata idee sa intreb ca altfel ma faceam de ras .
Pentru asta am intarziat , colegii mei au inceput sa repete fara mine, chiar daca am ajusn la timp, tot am facut trezeci de flotari bonus=)), ;asa ca prind bine! Dupa am facut si putina sala, ca nu prea am avut timp ,ca trebuia sa ajung acasa, sa fac dus ca nu puteam sa ma duc transpirat...
Colac peste pupaza, azi mi0a placut! Nu stiu care e programul meu,dar o sa -l aflu. Bafta mie !!

Niciun comentariu: