vineri, 10 decembrie 2010

O zi de rahat !!

Azi, nu a fost o zi buna pentru mine! Nu pot sa-mi explic ce am?? Sau pot?! Pot,dar e putin mai complicat...
Nu sunt obisnuit cu unele chestii,care se intampla in jurul meu, si atunci am reactii nepotrivite.
Bine in asta de azi , am avut dreptate, in sensul ca, orice om are nervi si inghite,dar nu la nesfarsit.
Am explodat ca un vulcan , chiar daca dupa mi-a parut rau,tarziu,dar mi-a parut...
Trebuie sa invat sa ma stapanesc si eu, si de azi imi jur solemn ca ma schimb(in bine!)
N-o sa ma mai miste nimic si o sa iau viata intr-un sictir nesfarsit, ca asa trebuie!
Lumea in care am intrat este mult mai dura decat mi-am imaginat eu, si trebuie sa invat sa ma joc cu toate energiile din jurul meu...dar cum???
In urmatoarele zile o sa intru intr-o serie de "experimente", ca sa-mi pot da seama unde gresesc.
Mda, urata perioada,ca e sfarsitul anului si e putin mai greu pemtru asta, dar incerc. Totul are un inceput! La mine acest inceput este ACUM. Revenind la azi...raul facut nu pot sa-l iau inapoi, dar pot sa incerc sa schimb ceva... Reactia mea de azi nu o sa mi-o iert, am ramas si eu socat...Eu nu am avut ever asemenea reactii,dar azi parca eram inchis intr-un glob de cristal nu auzeam nimic din exerior, parca toata lumea vroia sa-mi faca rau. O sa incerc sa abordez alte metode, ca eu sa raman acelasi, ca imi place mult mai mutl de mine asa(scuzati narcisismul). Astept sa vad daca se produc schimbari.
Viata mea se complica din ce in ce mai rau, apar o gramada de factori DAUNATORI,cum ar fi : oboseala, stresul, multele exercitii care implica atentie si concentrare(care lipseste de cele mai multe ori),etc. Toti acesti factori trebuie cumvabsa incerc sa-i vad altfel...de aceea de maine incep un exercitiu, tot ce e rau in jurul meu, in mintea mea va capata o nunta stralucitoare , calda, poate asa schimb ceva!
Sunt multe lucruri de care trebuie sa ma ocup, si din pacate nu am foarte mult timp sa aloc acestor studii. Acum am putin mai mult timp, ca de...se apropie sarbatorile si lumea e mai buna, etc. Din pacate ipocirzia sarbatorilor nu tine decat cateva saptamani...nu dureaza luni de zile.
O sa incerc sa ma motivez mai mult si o sa inchei cu "Respira, esti genial". :D

Niciun comentariu: